آخرین شرایط درمانی مدیر فنی تیم هندبال بانوان در اردن

به گزارش فارس کلوب، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در بخش بانوان در حالی هفته پیش با نام چهارمی تیم ایران به خاتمه رسید که هندبالیست ها در چهار بازی آخر خود کادر فنی را به دلیل ابتلاء به کرونا همراه نداشتند. در این بین عزت رزمگر مدیر فنی تیم 18 روز است که در بیمارستان اردن بستری است و چند روزی است به دلیل نوسان اکسیژن به آی سی یو منتقل شده است.

آخرین شرایط درمانی مدیر فنی تیم هندبال بانوان در اردن

عزت الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان که در جریان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا به ویروس کرونا مبتلا شد و حدود 18 روز است در یکی از بیمارستان های اردن بستری است، گفت: در حال حاضر حالم خوب است اما همچنان در آی سی یو بستری هستم تا فرایند درمان و پروتکل های بیمارستان انتها یابد.

وی نام کرد: سفارت ایران در اردن پیگیر شرایط درمان و ترخیصم از بیمارستان و بازگشت به ایران است اما پروتکل های کشور اردن بسیار سختگیرانه است به همین علت تا انتها فرایند درمان و اعلام ترخیص از سوی کادر پزشکی باید صبر کنم.

وی در انتها گفت: از حمایت های بی دریغ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و همکاران وی و همچنین از زحمات سفیر و همکاران سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور اردن و همه عزیزان در جامعه هندبال بخاطر دعاها و پیام های مهر آمیزشان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین شرایط درمانی مدیر فنی تیم هندبال بانوان در اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط درمانی مدیر فنی تیم هندبال بانوان در اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید