افزایش پرواز، بار و مسافر در فرودگاه یاسوج

به گزارش فارس کلوب، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پرواز، بار و مسافر طی 6 ماهه نخست سال جاری در این فرودگاه اطلاع داد.

افزایش پرواز، بار و مسافر در فرودگاه یاسوج

عنایت انصاری فرد روز شنبه 17 مهر ماه 1400 در جمع فارس کلوب اضافه نمود: از بهمن ماه سال 1399 در فرودگاه شهدای یاسوج با پیگیری های بعمل آمده و حمایت های بسیار خوب استانداری محترم پیروز شدیم با فعال کردن شرکت هواپیمایی پارس ایر در کنار شرکت هواپیمایی ماهان تعداد پروازهای این فرودگاه را از دو روز در هفته به 6 روز در راستا تهران- یاسوج و بالعکس افزایش دهیم.

وی اظهارکرد: بعلاوه برای اولین بار در استان پرواز مستقیم مشهد مقدس را راه اندازی کردیم و به همین سبب شاهد رشد و ارتقا خیلی خوبی در شاخص های عملکرد پرواز- بار و مسافر در 6 ماهه نخست سال 1400 در مقایسه با مدت مشابه آن در سال 1399 بوده ایم که یقینا با کوشش های انجام شده بزودی باز هم شاهد افزایش پروازها خواهیم بود.

مدیر فرودگاه یاسوج اظهار داشت: طی 6 ماهه نخست سال گذشته با 100 فروند پرواز، 2511 نفر مسافر و 16 هزار و 148 کیلوگرم بار جابجا شده که در 6 ماهه نخست سال جاری این مقدار به 496 فروند پرواز، 11 هزار و 497 نفر مسافر و 78 هزار و 872 کیلوگرم بار رسیده است.

به گزارش فارس کلوب، انصاری فرد بیان نمود: با این عملکرد فرودگاه شهدای یاسوج در جدول فرودگاه های کشور در بین 64 فرودگاه با 19 پله صعود در ماهنامه آماری مردادماه 1400 به صندلی 30 ارتقا یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش پرواز، بار و مسافر در فرودگاه یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پرواز، بار و مسافر در فرودگاه یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید