ایسر سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED دنیا را روانه بازار می نماید: Swift Edge

به گزارش فارس کلوب، هر چه باشد لپ تاپ های 16 اینچ برای کارهای سنگین چه کار نوشتاری باشد یا پردازشی بهتر از لپ تاپ های 13 اینچی هستند. اما حمل آنها هم مصیبیتی است!

ایسر سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED دنیا را روانه بازار می نماید: Swift Edge

در این زمینه Swift Edge ایسر می تواند یاری کند و به عنوان سبک ترین لپ تاپ اینچی 16 اینچی OLED در دنیا مشهور شده.

ایسر که برای کار هیبریدی امروزی طراحی شده، عنوان نسبتاً خاص سبک ترین لپ تاپ 16اینچی OLED دنیا را بازی می نماید و Swift Edge با وزن 2.58 پوند (1.17 کیلوگرم) سازگار با حمل با یک کوله پشتی است. بعلاوه ضحامت کم (12.95 میلی متر) دارد.

وضوح صغحه نمایش آن 4K (3,840 x 2,400) است و زمان پاسخگویی سریع کمتر از 0.2 میلی ثانیه را دارد. حاشیه های باریک باعث می گردد نسبت صفحه نمایش به بدنه 92 درصد باشد، از 100 درصد طیف رنگی سینمایی DCI-P3 پشتیبانی می گردد و می تواند حداکثر روشنایی 500 نیت را ایجاد کند. به لطف گواهینامه های ایمنی چشمی VESA DisplayHDR و TÜV Rheinland، راحتی تماشای گسترده نیز وجود دارد.

برای جلسات آنلاین، وب کم 1080p از ابزارهای هوشمند های اختصاصی کاهش نویز تصویر برای تصاویری با کیفیت در شرایط کم نور استفاده می نماید، در حالی که ایسر از هوش مصنوعی برای افزودن کیفیت چت های صوتی نیز استفاده می نماید.

وزن Swift Edge فقط 1,17 کیلوگرم است و بدنه آن از آلیاژ منیزیم/آلومینیوم تا حمل و نقل آن با ایمنی باشد.

پردازشگر آن Ryzen 7 6800 U AMD با هشت هسته Zen 3+ است که می توان آن را تا 4.7 گیگاهرتز اورکلاک کرد/ بعلاوه این لپ تاپ پشتیبانی از 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه می نماید.

ایسر می گوید که Swift Edge یکی از امن ترین دستگاه های ویندوز 11 است که در حال حاضر موجود است، و یک تراشه امنیتی مایکروسافت پلوتون یکپارچه را برای یاری به ایمن نگه داشتن اطلاعات حساس از حملات و بعلاوه ذخیره هویت بیومتریک کاربر در سطح سخت افزار، در آن قرار داده است.

باتری لپ تاپ تا 10.5 ساعت زمان شارژ را ارائه می دهد، Wi-Fi 6E فشرده برای پخش 4K مناسب است، HDMI 2.1 نیز وجود دارد، به علاوه دو پورت USB-C با و دو پورت USB Type-A دارد.

Swift Edge این ماه با قیمت اولیه 1499 دلار آمریکا به فروش می رسد.

صفحه محصول: Swift Edge

منبع: یک پزشک

به "ایسر سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED دنیا را روانه بازار می نماید: Swift Edge" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسر سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED دنیا را روانه بازار می نماید: Swift Edge"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید