بازی رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

به گزارش فارس کلوب، فیلیموشات/ کمتر کسی فیلم درباره الی را با رعنا آزادی ور و احمد مهرانفر به یاد می آورد، هر چند این فیلم نقش اصلی ندارد و همه مسافران داستان، اهمیت و حضوری تقریبا مساوی دارند. اما اگر یک بار آن فیلم را با تمرکز نگاه بر این دو بازیگر ببینید، درخواهید یافت که آن ها هم مثل بقیه بازیگران فیلم، چه بازی های خوبی دارند. اما رعنا آزادی ور پس از کار خوبش در فیلم خانه دختر، در سریال زخم کاری انگار به بلوغ حرفه ای اش رسیده و نقشی سخت و پیچیده را با مهارت بازی کرده است.

بازی رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

سریال زخم کاری مانند سریال شهرزاد و سریال قورباغه و سریال می خواهم زنده بمانم از نقاط عطف شبکه نمایش خانگی است. در نقد آن می شود به جزییاتش پرداخت و در مواردی بر آن خرده هم گرفت اما یکی از برجستگی هایش شخصیت پردازی آن است که علاوه بر دیالوگ ها و میزانسن، متکی به بازی بازیگران اصلی اش است.

رعنا آزادی ور به نام معادل ایرانی لیدی مکبث در این اقتباس آزاد امروزی از اثر مشهور شکسپیر، با مهارت و ظرافت، مکاری و فتنه گری یک زن جاه طلب و بلندپرواز را به نمایش می گذارد. در بزنگاه هایی خاص از این داستان خونین که پول و قدرت (قدرت برای پول، یا پول برای قدرت) همه چیز را توجیه می کند، لیدی سمیرا با نگاه های شیطانی (اما بدون ذره ای اغراق و اُوِر اکت) زنان و مردانی را در پیرامون خودمان مجسم می کند؛ چنین ساده و خوفناک! نگاه ها و لبخندهای هیستریک سمیرا به دختر خردسالش پس از یک تماس تلفنی در قسمت سوم، نگاه ملامتگر او به مالک پس از دگرگون شدن حال مالک در خانه نجفی، و پرخاش حق به جانب او خطاب به ناصر و راندنش از خانه، فقط سه نمونه از بازی ظریف و دلپذیر او در این سریال است.

هوشنگ گلمکانی

منبع: همگردی

به "بازی رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید