سریال و پخش خانگی

6 راهکار کاربردی برای تبدیل مانیتور به تلویزیون

آیا دوست دارید از مانیتور خود به عنوان یک تلویزیون استفاده کنید؟ در دنیای امروز، بسکمک از وسایل الکترونیکی دارای کاربردهای چندگانه ای هستند و امکان انجام چندین وظیفه را با یک دستگاه فراهم می کنند. استفاده از مانیتور به عنوان یک تلویزیون، می تواند به...

27 فروردین 1403

حشره عجیبی که منقرض نشد!، عکس

زومیت نوشت: حشره ای که مهندس زیست بوم لقب گرفته و سال ها پیش تصور می شد منقرض شده، بازگشتی خیره کننده داشته است و به زودی به طبیعت بکر باز خواهد گشت.

8 بهمن 1402

همه چیز درباره قابلیت Spatial Audio اپل؛ در صدای سه بعدی غرق شوید!

قابلیت Spatial Audio یکی از بهترین ویژگی های هندزفری ها و ایربادهای برند اپل محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم این ویژگی جالب را ابتدا معرفی کرده و سپس به شما کمک کنیم تا از این خصیصه به واسطه گوشی آیفون خود استفاده کنید.

30 دی 1402

او یک تئاتری واقعی بود، به عهد ده ساله اش بعد از رفتن سمندریان وفادار ماند

همین یک ماه پیش نمایش پنچری روی صحنه بود؛ نمایشی که قرار بود ادامه فعالیت های تئاتری شهرام عبدلی باشد، اما تبدیل به آخرین حضورش روی صحنه شد.

8 اسفند 1401

خانم بازیگر محبوب سینما با دخترش هم بازی شد

اولین تصاویر از زندگی واقعی یک مادر و دختر در سریالی با عنوان من روت هستم دیده شد.

20 آبان 1401

واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه ها در خصوص ازدواج اش

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با انتشار یادداشتی به منتشرکنندگان اخبار جعلی و شایعه درباره داشتن فرزند و ازدواج اش واکنش نشان داده است. او گفته که نه ازدواج نموده و نه فرزندی دارد. بنابراین مردم نباید فریب این شایعه ها را بخورند.

26 مرداد 1401

برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که چندین بازی از سری سایلنت هیل در استودیوهای مختلف در حال توسعه هستند. گفته شده که این ها شامل یک بازسازی، دنباله و یک سری داستان محور می شوند.

12 تیر 1401

افسون؛ 12 نکته مجذوب کننده پنهان در انیمیشن نو دیزنی

افسون، انیمیشن ماجراجویانه خانوادگی دیزنی، داستانی اصیل و دلربا را روایت می نماید و به طور هم زمان در قالب مجموعه ای از نکات پنهان، به تاریخ و قدمت استودیو دیزنی اشاره دارد. افسون مطمئنا بر فیلم های گذشته دیزنی متکی نیست اما به خوبی نشانگر میراث گذشته...

27 خرداد 1401

7 عصر انیمیشن های دیزنی؛ از دوران طلایی پینوکیو تا رنسانس افسون

از زمانی که سفیدبرفی به خانه هفت معدنچی الماس رسید، دیزنی یک کارخانه فراوری انیمیشن بود. این شرکت، بی عیب و نقص به نظر می رسد، اما با نگاهی به چندین دوره ای که انیمیشن های این کمپانی پشت سر گذاشته اند، می توان دریافت که این کمپانی فراز و نشیب های زیادی...

13 خرداد 1401

سحر قریشی ازدواج کرد ؟!

خبرنگاران: سحر قریشی بازیگر ایرانی چندی پیشی عکسی از خود در کنار مردی منتشر کرد که شائبه های رابطه جدیدش قوت گرفت.

7 خرداد 1401

شبنم قلی خانی از سریال های زندگی نامه ای می گوید

تهران (پانا) - در قسمت امشب سریالیست پدرام کریمی میزبان دو بازیگر سریال صبح آخرین روز است و شبنم قلی خانی نیز در این برنامه، پرونده سریال های زندگی نامه شخصیت های ایرانی را باز می کند .

16 دی 1400

ترانه و موسیقی ارتباط مستقیمی با هم دارند، جامعه به درکی از دانش عمومی در رشته هنر احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران ، سیامک عباسی، ترانه سرا و خواننده در برنامه پرانتزباز به بیان ظرافت های ترانه سرایی و ارتباط موسیقی و ترانه پرداخت و مطرح نمود: لازمه شناخت کلمه و نوشتن و حتی لازمه نواختن و آهنگ ساختن و لازمه خواندن و مجری بودن این است که هنرمند...

7 دی 1400

پخش کمدیِ نیسان آبی از 28 مهرماه

تهران (پانا)- مجموعه نمایش خانگی نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی که حال و هوایی طنز دارد قرار است روزهای چهارشنبه پخش گردد.

10 آبان 1400

هوشنگ توکلی: رعایت انصاف در سریال های تاریخی سخت است، بعد از 30 سال به عرصه نمایش برمی گردم

هوشنگ توکلی گفت: برای یک تئاتر عظیم و مهم آماده می شوم که قرار است آذرماه روی صحنه ببرم به نام گاردن پارتی. شاید بعد از 30 سال دوباره به عرصه نمایش بازگشته باشم.

1 مهر 1400

راما قویدل کارگردان بی نشان شد

تهران (پانا) - راما قویدل در تازه ترین فعالیت خود، سریال 30 قسمتی بی نشان را جلوی دوربین می برد.

13 شهریور 1400

بازی رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

فیلیموشات/ کمتر کسی فیلم درباره الی را با رعنا آزادی ور و احمد مهرانفر به یاد می آورد، هر چند این فیلم نقش اصلی ندارد و همه مسافران داستان، اهمیت و حضوری تقریبا مساوی دارند. اما اگر یک بار آن فیلم را با تمرکز نگاه بر این دو بازیگر ببینید، درخواهید یافت...

28 مرداد 1400

آی فیلمی ها به زیر همکف می فرایند

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی زیر همکف از آدینه 11 تیر از شبکه آی فیلم روی آنتن خواهد رفت.

4 مرداد 1400

پخش سریال جدید پایتخت در شب تحویل سال نو

مدیر تولید سریال پایتخت شش از پخش سریال جدید پایتخت همزمان با شب تحویل سال نو خبر داد.

20 اسفند 1399

ادعاهای پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی صحت ندارد

دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی مطرح شدن ادعاهایی پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی بیان نمود ادعاهای مطرح شده پیرامون توقیف این سریال از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد.

7 بهمن 1399

تسلیت موسسه هنرمندان پیشکسوت برای درگذشت اکبری مبارکه

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت کریم اکبری مبارکه، هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفت.

7 آذر 1399
تعداد: (26)