برگزاری 458 نفر ساعت آموزش مجازی برای تعاونگران

به گزارش فارس کلوب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری 458 نفرساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران استان در 2 ماهه نخست سال خبر داد.

برگزاری 458 نفر ساعت آموزش مجازی برای تعاونگران

به گزارش از ، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه شیوع بیماری کرونا، حفظ سلامتی جامعه هدف و ممنوعیت برگزاری دوره های آموزش حضوری ویژه تعاونگران، در دو ماهه نخست سال 458 نفرساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران استان برگزار گشت.

او افزود: آشنایی با الگو های علمی و کاربردی مبارزه با ویروس کرونا، آشنایی با مفاهیم و چرخه بهره وری در کسب و کار تعاونی، بازاریابی در شرایط رکود، فرصت های کارآفرینی در ایران، چرایی و چگونگی بهره وری و صادرات واردات از جمله عناوین دوره های آموزشی برگزار گشته است.

پرداخت یک هزار و 230 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی

فاضلی اضافه کرد: هزینه های برگزاری دوره های مجازی برای شرکت تعاونگران رایگان و از محل اعتبارات وزارت متبوع تأمین اعتبار شده است.

او ادامه داد: ضمن اطلاع رسانی و بهره برداری از سامانه مجازی تعاون به آدرس vtcc.mcls.gov.ir با انعقاد قرارداد از ظرفیت نیز استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد مطلوبی برخوردار بوده است.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری 458 نفر ساعت آموزش مجازی برای تعاونگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 458 نفر ساعت آموزش مجازی برای تعاونگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید