تاریخ قرعه کشی لیگ برتر والیبال ساحلی اعلام شد

به گزارش فارس کلوب، تهران (پانا) - دومین دوره لیگ برتر ساحلی روز یکشنبه پنجم دی ماه قرعه کشی خواهد شد و کمیته ساحلی فدراسیون والیبال شرایط جذب بازیکن خارجی را گفت.

تاریخ قرعه کشی لیگ برتر والیبال ساحلی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته والیبال ساحلی در اطلاعیه ای گفت که آخرین مهلت ثبت نام، تکمیل و تحویل مدارک برای تیم ها پایان ساعت کار اداری روز شنبه چهارم دی ماه است و قرعه کشی لیگ برتر ساحلی نیز ساعت 10 و 30 دقیقه روز یکشنبه پنجم دی ماه 1400 با حضور نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در فدراسیون برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه کمیته ساحلی فدراسیون والیبال تاکید شده است که اگر باشگاهی قصد به کارگیری بازیکن خارجی دارد، باید بازیکن انتخاب شده در زمره 50 بازیکن برتر رده بندی فدراسیون جهانی باشد و از فدراسیون والیبال کشور مطبوع نیز گواهی نداشتن قرارداد با باشگاه دیگری داشته باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که شرط حضور تیم ها در مراسم قرعه کشی، تکمیل مراحل ثبت نام و تحویل مدارک شرکت در لیگ برتر ساحلی است.

نخستین دوره لیگ برتر ساحلی ایران روز جمعه نهم مهرماه سال جاری با قهرمانی تیم موج سواران ساحل نوشهر به پایان رسید و تیم های ساوانا بهشهر، هورسان رامسر و شهداب یزد نیز به مقام های دوم تا چهارم دست یافتند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تاریخ قرعه کشی لیگ برتر والیبال ساحلی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ قرعه کشی لیگ برتر والیبال ساحلی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید