تسهیلات کم بهره برای تخصیص به کارگاه های بسته بندی خرما

به گزارش فارس کلوب، فرماندار شادگان گفت: تسهیلات کم بهره برای تخصیص به کارگاه های بسته بندی خرمای شهرستان جهت توسعه پیگیری می گردد.

تسهیلات کم بهره برای تخصیص به کارگاه های بسته بندی خرما

صالح زاده فرماندار شادگان گفت: با توجه به اهمیت بحث خرما که در این شهرستان وجود دارد بیش از 10 هزار نفر اشتغال بصورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارگاه ها مشغول به کار هستند.

صالح زاده می گوید: ضروری است تسهیلات کم بهره برای توسعه کارگاه های بسته بندی خرمای شهرستان تخصیص گردد و معاون محترم هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان قول مساعد دادند که تسهیلات کم بهره جهت اختصاص به توسعه کارگاه های بسته بندی خرما در سطح استان پیگیری خواهند کرد

فرماندار شادگان در ادامه با توجه به نقش مهم کارگاه های بسته بندی خرما در جهت صادرات و ارز آوری برای رونق مالی کشور دارند، گفت: موضوع برطرف مسائل کارگاه های بسته بندی خرما بعنوان یک اولویت در نظر گرفته شده و مقرر گشت: جلسه ای با حضور مدیر کل امور مالی استانداری خوزستان و مدیرعامل بانک کشاورزی خوزستان تشکیل و مصوبات این جلسه بصورت ویژه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

فتوحی معاون هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان گفتت: وجود 15 هکتار آمار سطح زیر کشت نخیلات، تالاب بین المللی شادگان، شیلات، بندرتجاری و... است که شادگان می تواند بعنوان پایلوت مالی در بحث های گردشگری برای کشور باشد.

او می گوید: با وجود اسکله صیادی خور بوخضیر در کنار بندر تجاری شادگان، تقویت حوزه شیلات بسیار ارزشمند است و باید بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گفته او مهمترین بحث فرآوری محصولات کشاورزی و علی الخصوص خرما مهمترین رکن جلسه بود و صادرات خرما در کشور و استان نقش اساسی دارد و امیدواریم همه با هم بتوانیم در رونق کشاورزی، گردشگری، شیلات و سایر حوزه های مرتبط اثرگذاری مناسبی داشته باشیم.

فارس کلوب خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تسهیلات کم بهره برای تخصیص به کارگاه های بسته بندی خرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات کم بهره برای تخصیص به کارگاه های بسته بندی خرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید