تشکیل کمیته کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مازندران

به گزارش فارس کلوب، خبرگزاری اریا- مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از تشکیل کمیته کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاع داد .

تشکیل کمیته کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مازندران

به گزارش خبرنگارفارس کلوبدفترمازندران درساری،مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با توجه به نزدیک شدن به چهل و سومین سالروز گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی، بر اساس جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران، کمیته کودک ونوجوان به کانون پرورش فکری استان سپرده شد و از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران، مدیرکل این کانون به عنوان مسئول کمیته در سال 1400 منصوب شد .

محمد علی یزدان شناس در این جلسه، با گرامی داشت دهه فجر و اهمیت تببین ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه به تاکید استاندار مازندران مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در دهه فجر اشاره نمود و اضافه نمود: رویکرد کانون توجه به بچه ها، نوجوانان و جوانان است .

وی با ابراز خرسندی از نگاه موثر استاندارمازندران نسبت به حوزه کودک ونوجوان گفت: موفقیت یک کشور درگرو توجه وبرنامه ریزی برای قشر جوان جامعه است؛ چراکه بچه ها ونوجوانان اصلی ترین سرمایه های اجتماعی محسوب می شوند .

این مسئول فرهنگی خطاب به مسئولان مراکز تاکید نمود: انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه حایز اهمیت است. بر همین اساس نقش مسئولان و مربیان کانون در برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی قابل اهمیت می باشد .

مسئول کمیته کودک ونوجوان استان مازندران در ادامه بیان داشت: می بایست با استفاده موثر از هنر و ادبیات برای انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی به بچه ها ونوجوانان به درستی بهره برد و ضرورت آشنایی نسل امروز با انقلاب اسلامی و دهه فجر را با زبان هنر تببین کرد .

یزدان شناس به بعضی از برنامه های شاخص کمیته کودک و نوجوان نیز اشاره داشت و از برپایی ایستگاه تخصصی کودک و نوجوان با کاربریهای مختلف در طول راستا راهپیمایی22 بهمن- اجرای برنامه فرهنگی، هنری و ادبی با مضامین مرتبط با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مراکز کانون- انتشار پوستر ویژه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر- برپایی نمایشگاه و غرفه های فرهنگی هنری از دستاوردهای مراکز فرهنگی هنری- اجرای نمایش های ویژه کودک ونوجوان در ایام دهه فجر و برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب در سطح مراکز فرهنگی هنری و استان به عنوان فعالیت های شاخص این کمیته در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشت .

لازم به ذکر است: بر همین اساس، مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در نشست با مسئولان مراکز فرهنگی هنری استان، احکام مسئولان شهرستانی این کمیته را به آنان ابلاغ نمود .

منبع: خبرگزاری آریا

به "تشکیل کمیته کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید