تفکّر راهبردی باید برای معلمان و دانش آموزان، آرامش و امنیت را به ارمغان آورد

به گزارش فارس کلوب، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آیین معارفه سرپرست مرکز حراست گفت نباید امنیت معلمان را فراموش کرد؛ تفکر راهبردی باید برای معلمان و دانش آموزان، آرامش و امنیت را به ارمغان آورد؛ فراموش نشود که خدمت به دانش آموزان و معلمان از اصلی ترین مأموریت هاست.

تفکّر راهبردی باید برای معلمان و دانش آموزان، آرامش و امنیت را به ارمغان آورد

یوسف نوری در آیین معارفه مصطفی عطاران، سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، که در ساختمان شهید رجایی برگزار گردید، اظهار کرد: تفکر راهبردی ما باید به گونه ای باشد که حاصل آن آرامش و امنیت برای مطالبه گران ما یعنی معلمان و دانش آموزان باشد.

وی اضافه کرد: خدمت به دانش آموزان و معلمان از اصلی ترین مأموریت های آموزش و پرورش است بنابراین مبادا امنیت معلم را فراموش کنیم و به توسعه و تقویت تجهیزات مدارس بپردازیم هرچند پرداختن به موضوع توسعه و تجهیز مدارس نیز بسیار مهم و از ماموریت های مهم ما است.

وزیر آموزش و پرورش، معلم را مهم ترین عنصر نظام تعلیم و تربیت برشمرد و توضیح داد: مبادا دانش آموزان را فراموش کنیم و به مسائل حاشیه ای بپردازیم زیرا که امنیت دانش آموزان مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: این دولت، مردمی بودن را شعار خود قرار داده و به همین دلیل خدمات ارزنده ای را در این مدت انجام داده است؛ لذا اگر امروز بدون دغدغه در جلسات حضور پیدا می کنیم، نتیجه خدمات خوب دولت در حیطه واکسیناسیون عمومی جامعه است.

نوری بر شکل گیری گفتمان های معلمی تأکید و مطرح نمود: گفتمان ها باید مبتنی بر سند تحول بنیادین و سایر اسناد بالا دستی شکل بگیرد و گروه هایی باشند که به این فرایند یاری نمایند. امروزه شبکه سازی بسیار مهم است و باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای بهره برد.

عضو کابینه دولت مردمی، اعلام کرد: لازم است برای کل جمعیت آموزش و پرورش یک پلتفرم ایجاد گردد تا همه معلمان بتوانند به مجموعه نظام تعلیم و تربیت یاری نمایند؛ بنابراین ایجاد چنین شبکه ای از وظایف آموزش و پرورش است. امیدوارم فرآیند های منسجم و یکپارچه را جایگزین رویه های جزیره ای کنیم.

نوری در خاتمه اضافه کرد: از زحمات آقای دلقندی؛ رئیس سابق مرکز حراست تشکر و برای مصطفی عطاران؛ آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تفکّر راهبردی باید برای معلمان و دانش آموزان، آرامش و امنیت را به ارمغان آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفکّر راهبردی باید برای معلمان و دانش آموزان، آرامش و امنیت را به ارمغان آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید