خبرنگاران بخشی از محور پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد

به گزارش فارس کلوب، رشت - خبرنگاران - فرماندار رضوانشهر گفت: بدلیل بارش برف، خطر وقوع بهمن و نداشتن ایمنی محور پونل به خلخال از کیلومتر 48 این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

خبرنگاران بخشی از محور پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد

محمود قاسمی یکشنبه شب در حاشیه بازدید از محور پونل به خلخال در گفت و گو با خبرنگار فارس کلوب اضافه کرد: طول محور پونل به خلخال 60 کیلومتر است و از ابتدای محدوده روستای زندانه به گردنه الماس بطول 12 کیلومتر خالی از سکنه می باشد که به علت خطر وقوع بهمن و نبودن ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی رضوانشهر و پره سر گفت: با کوشش و اقدام شبانه روزی راهداران این شهرستان تمامی مسیرها در روستاهای ییلاقی باز می باشد و بارش برف در این محورها همچنان ادامه دارد و تردد تا کیلومتر 48 جاده پونل به خلخال فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

فرماندار رضوانشهر بیان نمود: عملیات برف روبی و نمک پاشی در این محور توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در حال اجرا است و رانندگان خودرو ها ضمن اطمینان از سالم بودن تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه فقط با زنجیر چرخ وارد این جاده شوند.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای 700 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

علاوه بر این 800 کیلومتر از جاده های جنگلی این شهرستان که در گذشته تحت مراقبت شرکت سهامی جنگل شفارود بود و بدنبال خروج این شرکت بهره بردار چوب از جنگل هم اکنون این جاده ها نیز تحت پوشش اداره راهداری منطقه می باشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بخشی از محور پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بخشی از محور پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید