خبرنگاران سوارز: با دیدن مسائل دوستانم در بارسلونا احساس بدی دارم

به گزارش فارس کلوب، تهران- خبرنگاران- مهاجم اتلتیکومادرید، گفت: من باید ادامه فوتبالم را در اتلتیکو بگذرانم اما از اینکه می بینم دوستانم در بارسا با مشکل روبرو هستند، احساس بدی دارم.

خبرنگاران سوارز: با دیدن مسائل دوستانم در بارسلونا احساس بدی دارم

به گزارش فارس کلوب و به نقل از مارکا، بارسلونا در حال حاضر فقط یک خاطره برای لوئیز سوارز است. این مهاجم اروگوئه ای از زندگی ورزشی جدید خود در اتلتیکومادرید لذت می برد.

سوارز 33 ساله در گفت و گویی در خصوص صحبت هایی مبنی بر عدم گلزنی وی در بارسا و نخواستن او برای فصل جدید، گفت: با تغییر مربی، یک تغییر تاکتیکی در بارسا به وجود آمد. اگر موضوع دیگری هم بوده من مجبور شدم که آن را بپذیرم.

وی اضافه کرد: آن ها به من نیاز نداشتند. من باید ادامه فوتبالم را در اتلتیکو بگذرانم اما از اینکه می بینم دوستانم در بارسا با مشکل روبرو هستند، احساس بدی دارم.

لیونل مسی در فصل جدید هنوز نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و به سختی لبخند می زند، دلیل این موضوع چیست؟ سوارز در این مورد، گفت: ما باهم زیاد حرف می زنیم. در چند وقت اخیر هر دوی ما صاحب بچه جدیدی شدیم. ما در خصوص زندگی، ویروس کرونا و هر چیز دیگری صحبت می کنیم. خیلی کم در خصوص فوتبال حرف می زنیم. بیشتر از آنچه در فوتبال اتفاق می افتد به شرایط خانواده هایمان توجه می کنیم.

مهاجم اتلتیکو در خصوص حضور در تیم جدیدش و نحوه جدایی از بارسا، توضیح داد: قبلا هم این را گفته ام که ناراحتی من از نحوه جداییم از بارسا بود. وقتی که فهمیدم من را نمی خواهند به غرورم برخورد و تصمیم گرفتم جایی را پیدا کنم که الان در آن هستم. خوشبختی را پیدا نموده و از این دوره از فوتبالم لذت می برم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سوارز: با دیدن مسائل دوستانم در بارسلونا احساس بدی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سوارز: با دیدن مسائل دوستانم در بارسلونا احساس بدی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید