داور در قواره بازی امروز نبود، قرارداد 100 هزار میلیاردی ندارم

به گزارش فارس کلوب، محمد ربیعی عصر آدینه در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی مازندران گفت: به هر دو تیم خداقوت می گویم. این پیروزی را به نساجی و هوادارانش تبریک می گویم. در نیمه اول ما خوب بازی نکردیم که کاملاً تعیین و قابل پیش بینی بود به خاطر فشار سنگینی که از بازی 120 دقیقه ای تبریز داشتیم.

داور در قواره بازی امروز نبود، قرارداد 100 هزار میلیاردی ندارم

وی اضافه کرد: فاصله خیلی کم بازی تبریز تا این بازی قطعاً تأثیر گذار بود. تیم حریف یک روز بیشتر استراحت کرد و من این گله را به سازمان لیگ کردم اما به هر حال مثل بقیه موارد تمکین می کنیم.

وی اعلام کرد: در نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. بعد از آن هم موقعیت داشتیم ولی دقیقاً جایی که باید کامبک می زدیم، ورق بازی با یک اتفاق دیگر برگشت.

ربیعی در ادامه با بیان اینکه اینجا سعی می کنم خیلی محترمانه از حق تیمم دفاع کنم، اضافه کرد: رفسنجان شهرستانی 300 هزار نفری است و این مجموعه با 3 سال مشقت به این نقطه رسیده است. در تمام این سه سال که من سرمربی بودم سعی کردیم نهایت شخصیت و احترام را برای مجموعه ایجاد کنیم.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: در هفته های گذشته به خاطر پنالتی که برای این تیم گرفتند مورد حمله قرار گرفتیم. 4 پنالتی برای ما گرفتند که تمامی کارشناسان تأیید کردند. حتی یک کارشناس هم نگفت پنالتی نبود.

وی ادامه داد: هجمه ای سر این پنالتی ها ایجاد کردند. برای مس رفسنجان در فصل گذشته در 31 بازی پنالتی نگرفتند. امروز هم پنالتی روی مجید علیاری کاملاً درست بود.

ربیعی اعلام کرد: یک پنالتی که اصلاً پنالتی نبود و همه کارشناسان هم گفتند، برای نساجی گرفته شد و ورق بازی برگشت. ایرادی ندارد، اشتباه داوری می تواند باشد اما باید به ما حق بدهید که ذهنیت برای ما ایجاد گردد.

ربیعی گفت: اگر 20 پنالتی سالم دیگر برای یک تیم اتفاق بیفتد، باید همه آنها گرفته گردد. عدالت در داوری هم این است. آیا واقعاً پنالتی نساجی درست بود؟ من مسئول تیمم و واقعاً ناراحت هستم. اگر این پنالتی درست نباشد این حق برای من و باشگاه وجود دارد که بگوییم این پنالتی بر اثر هجمه و فشار نادرست است. این را پیش بینی می کردیم اما اطمینان داشتیم تیم داوری تحت تأثیر این مسائل قرار نمی گیرد اما به نظرم تحت تأثیر قرار گرفته بود.

داور اصلاً در قواره این بازی نبود

سرمربی مس رفسنجان تاکید نمود: داور اصلاً در قواره این بازی نبود. بسیار بد و بی احترام، مخصوصاً با من صحبت می کرد و بعد از مدت ها اخراج شدم. مگر چه گفتم؟ گفتم 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کردید در حالی که فقط در زمان پنالتی تیم ما سه دقیقه و زمان پنالتی حریف هم یکی دو دقیقه بازی متوقف شد. این بازی حداقل 7 دقیقه وقت تلف شده داشت. خواهش می کنم کارشناسان وقت های تلف شده نیمه دوم را محاسبه نمایند.

وی ادامه داد: داور هنوز به من نرسیده کارت را در آورد اما باز هم به آقای جنگی احترام می گذارم. اگر الان هم نقدی کردم عذرخواهی می کنم. در این 15 سال یاد گرفتم که اول احترام مخاطبم را نگه دارم و بعد احترام و شخصیت مجموعه ای که در آن کار می کنم.

وی با بیان اینکه داوری اصلاً خوب نبود، اضافه کرد: بازیکن حریف کاملاً روی پای بازیکن ما آمده و جراحت کامل ایجاد شد اما داور حتی کارت زرد هم نداد در حالی که این حرکت کارت قرمز مستقیم داشت. چطور همین حرکت را در بازی های دیگر بازی خطرناک است و کارت قرمز می دهند؟

این باخت را نمی پذیرم

ربیعی با بیان اینکه امروز این باخت را نمی پذیرم چون فقط در نتیجه باختیم اما حق تیممان باخت نبود، یادآور شد: فیلم را چندین بار دیدم، جعفری اصلاً با بازیکن کاری نداشت از پشت توپ را زد. اگر این را پنالتی می گیرد ایرادی ندارد اما بداند که در حق یک مجموعه و تیم کاملاً اجحاف شد. یکبار هم پای من به کیته انضباطی باز نشده است اما اگر الان سکوت کنیم چه کسی باید صحبت کند؟

سرمربی مس رفسنجان توضیح داد: واقعاً در حق ما اجحاف شده، نمی خواهم حرف بزنم اما مجبورم. به خاطر وقت اضافه من را اخراج کردند. در یک بازی مهم تیم من را محروم کردند.

وی گفت: بازی در سرچشمه بیشتر به ضرر ما است تا حریف، بارها این را اعلام کردم. وقتی اینجا می آییم به علت تفاوت ارتفاع و شرایط زندگی، تیم دچار مشکل می گردد. شما ببینید چقدر بیرون از خانه راحت تر بازی می کنیم.

ربیعی ادامه داد: در نیمه دوم بچه ها همت و کوشش خیلی خوبی داشتیم. در نیمه اول دو ایراد داشتیم که در نیمه دوم آنها را رفع کردیم. در نیمه دوم خیلی فشرده تر و بهتر بازی کردیم. مقداری هم کناره ها را فعال تر کردیم و به درستی به گل رسیدیم.

وی اظهار کرد: لحظه ای که پنالتی زدیم سه تعویضمان آماده بود. بعد از گلی که زدیم علیاری یک تک به تک بیرون زد. بعد از آن، اولین حمله تیم حریف بدون تماس، پنالتی گرفت. اگر هم تماسی بوده بازیکن اول توپ را زده بعداً بدن هایشان به هم خورد.

ربیعی گفت: بازی نزدیکی بود. به حریف خسته نباشید می گویم و به اتفاقات آن تیم نمی پردازم. ادب من حکم می نماید در مورد تیم های مقابل صحبت نکنم اما این باخت حق تیم مس نبود. ما بازی های زیادی را باختیم و به حریف خسته نباشید گفتم. اعلام کردم که مسئول باخت من هستم و آن را گردن می گیریم. ولی این باخت حق ما نبود. فرایند 8-9 هفته ای ما را قطع کرد.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به اینکه گفته می گردد بعضی نمی خواهند تیم های صنعتی رشد نمایند، گفت: با توجه به سیاست احترام که در این سه سال داشتیم، ما در قبال خیلی چیزها سکوت می کنیم. الان هم این حرف ها را نه تأیید و نه تکذیب می کنم.

وی با اشاره به اینکه می گویند تیم مس رفسنجان متمول است اما ما متمول نیستیم، اضافه کرد: همه تیم های لیگ برتر بیایند و هزینه کردها را رو نمایند؛ هزینه کردهای مس رفسنجان هم رو گردد.

ربیعی با اشاره به اینکه اگر تیمی نظم دارد علت بر متمول بودن آن نیست، اضافه کرد: تیم یک شهرستان 300 هزار نفری ظرف سه سال تبدیل به این تیم شده، اگر این مساله خیلی آزار دهنده است، ما کاری به دیگران نداریم و جهت خودمان را دنبال می کنیم.

وی اعلام کرد: اگر مسئولان استانی و صنعتی از تیمشان مراقبت ننمایند، باعث شکست می گردد؛ ما احتیاج به مراقبت داریم از آن طرف نتایج و کیفیت و رشد تیم در این سه سال تعیین است.

ربیعی در مورد هزینه های اردوهای تیم در خارج کشور، گفت: ما 4 ماه پیش اردو رفتیم و تیم های دیگر هم رفتند. همین تیم نساجی هم رفته بود.

وی در مورد اینکه گفته می گردد قراردادش بدون آپشن 100 هزار میلیارد ریال است، شرح داد: رقم قرارداد من این نیست؛ تا زمانی که سرمربی تیم باشم جلوی تمام ناملایمتی ها می ایستم.

ربیعی با اشاره به اینکه برای فخر فوتبال رفسنجان و مردم شریفش می جنگم، گفت: افتخار می کنم تمام رکوردهای لیگ یک را شکستم و به لیگ برتر آمدیم و الان هم جزو 5-6 تیم بالای جدول هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داور در قواره بازی امروز نبود، قرارداد 100 هزار میلیاردی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور در قواره بازی امروز نبود، قرارداد 100 هزار میلیاردی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید