درب هایی به سوی ماجراجویی در جهان

به گزارش فارس کلوب، درب هایی در جهان هستند که روح متفاوتی دارند و شما را به ماجراجویی دعوت می کنند. با خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی به این درب های شگفت انگیز در جهان داشته باشیم.

درب هایی به سوی ماجراجویی در جهان

درب بیرونی خانه شما در حقیقت پنجره ای است از نمای داخلی آن. یکی از اولین قسمت های هر خانه ای که به چشم رهگذران می آید، درب ورودی آن است. این درب ها می توانند با کمی خلاقیت به یکی از جاذبه های محلی گردشگری تبدیل شوند.

برخی از این درب ها بسیار چشم گیر و خیره کننده هستند. اگر می خواهید اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهید می توانید از چنین درب های ورودی متفاوتی بهره بگیرید.

در سرتاسر جهان در میان فرهنگ های متفاوت خانه هایی هستند با درب های متفاوت که برای مردم محلی و از جمله گردشگران بسیار خیره کننده و چشم نواز هستند.

این درب ها ماننده دروازه ای هستند به سوی جهانی از ماجراجویی، کسی چه می داند که پشت چنین درب های خوش آب و رنگی چه جهانیی وجود دارد.

گویی در ماورای این درب ها، ماجراجویی در کمین است و هر لحظه رهگذران را دعوت می کند تا تقه ای به درب بزنند و ماجراجویی خود را آغاز کنند.

این درب ها در جهان از فرهنگ ها و نمادهای مختلفی الهام گرفته شده اند و هرکدام داستان متفاوتی برای روایت دارند.

با دیدن این درب ها می توان به شخصیت صاحب خانه نیز پی برد و روح هنر و خلاقیت را احساس کرد.

این درب های خیره کننده برای عکس گرفتن، چند صباحی ایستادن و لذت بردن از منظره یا الهام گرفتن برای تغییر سبک زندگی مناسب خواهند بود.

با گشودن این درب ها ماجراجویی خود را در سفر آغاز کنید.

کیوتو، دوبلین و پورتوریکو از معدود مکان هایی در جهان هستند که امکان ندارد در خیابان های آن قدم بزنید و این درب های ماجراجویانه را نبینید.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "درب هایی به سوی ماجراجویی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب هایی به سوی ماجراجویی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید