دست دلالان و سودجویان باید قطع شود

به گزارش فارس کلوب، تهران (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی گفت خط قرمز وزارت جهاد کشاورزی حمایت از تولیدکننده داخلی در حوزه کشاورزی و دامپروری است و در این راستا دست دلالان و سودجویان باید قطع شود.

دست دلالان و سودجویان باید قطع شود

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد با بیان اینکه بارها اعلام کرده ایم که ما به طور کلی با قیمت گذاری دستوری و غیرواقعی موافق نیستیم، افزود: حفظ تولید بزرگترین حمایت از مصرف کنندگان است.

وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: برای حمایت از مصرف کننده، ما کالا در اختیارشان قرار می دهیم، اولین اصل فراوانی و در دسترس بودن کالاست که این با استمرار تولید امکانپذیر است.

وی شرح داد: خط قرمز ما حمایت از تولیدکننده در حوزه کشاورزی و دامپروری است بنابراین قیمت ها باید به گونه ای تعیین شود که قیمت واقعی باشد و برای تولید کننده ما به صرفه باشد و حتی دغدغه مصرف کننده، دغدغه ما است به طوری که حتما باید با تمهیداتی تلاش کرد کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد و دلالان و سودجویان دستشان باید قطع شود.

ساداتی نژاد گفت: در این راستا باید به تشکل ها و اتحادیه اعتماد کرد که در دنیا از این روش استفاده می کنند، البته این اعتماد دو طرفه است تا بتوانیم با کمک آنها با بازاررسانی، محصولات بازار را تنظیم و کنترل کنیم.

وی افزود: تشکل ها در بازار مرغ طی هشت روز گذشته نشان دادند این آمادگی به ظهور رسیده و در کنترل بازار کمک می کنند.

انتقال اطلاعات از وزارت صمت به جهاد کشاورزی تا انتها هفته

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ما به طور کلی در حوزه بازار و تنظیم بازار نیاز به اطلاعات دقیق داریم، گفت: اگر قرار است بازار تنظیم شود باید اطلاعات دقیق و درست در اختیار داشته باشیم.

ساداتی نژاد افزود: البته مذاکراتی با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام داده ایم تا اطلاعاتی که در سامانه تجارت وزارت صمت قرار گرفته است به طور کامل در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد و وزیر صنعت با این موضوع موافقت کردند.

وی اظهارداشت: اطلاعات تا انتها هفته در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار می گیرد تا این وزارتخانه بتواند با چشم باز نسبت به بازار تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دست دلالان و سودجویان باید قطع شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست دلالان و سودجویان باید قطع شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید