سارقی که از ترس موتورسیکلت خود را جا گذاشت!

به گزارش فارس کلوب، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو که در محدوده شرق تهران سرقت می کردند، خبر داد و گفت: جاگذاشتن موتورسیکلت توسط یکی از سارقان، متهمان را لو داد.

سارقی که از ترس موتورسیکلت خود را جا گذاشت!

به گزارش گروه اجتماعی فارس کلوب، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری با اعلام این خبر گفت: اوایل فروردین ماه سال جاری شخصی با مراجعه به کلانتری 190 مجیدیه پلیس را درجریان سرقت لوازم و قطعات با ارزش خودروی خود به ارزش 120 میلیون ریال قرار می دهد و پرونده پس از ثبت اولیه به دستور دادیار دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع می شود.

وی توضیح داد: مال باخته برای ثبت اظهارات مجدد به پایگاه چهارم دعوت و بیان داشت، ساعت 2 بعد از ظهر دوم فروردین ماه خودروی پژو پارس خود را در آدرس مجیدیه شمالی پارک کردم و پس از ساعتی در زمان مراجعه به سمت خودرو مشاهده کردم تعداد 3 سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پراید در حال سرقت هستند که با داد و فریاد من ترسیده و با رها کردن موتورسیکلت در صحنه سرقت با خودروی پراید از محل متواری شدند و لوازم و قطعات خودروام از قبیل دینام - ضبط - باند و ... با خود بردند.

سرهنگ نثاری در ادامه گفت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات مالک موتورسیکلت به نام کاظم را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم در پنجم اردیبهشت ماه دستگیر و در همان بدو دستگیری به جرم سرقت با همدستی 2 تن از دوستانش به نام های بهمن و امیر اعتراف می کند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با دستگیری اولین متهم کارآگاهان با تکمیل سرنخ های موجود بهمن و امیر که در جنوب تهران مخفی شده بودند را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر می کنند. با انتقال متهمان به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت از خودروی شاکی اعلام داشتند، پس از سرقت لوازم و قطعات خودرو را در سایت های خرید و فروش اینترنتی به ارزش 80 میلیون ریال فروخته ایم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال و قطعات خودرو های مختلف کشف شد. با توجه به شواهد و قرائن نشان می دهد سرقت های دیگری توسط این باند به وقوع پیوسته باشد که هر 3 متهم به دستور مقام قضائی برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار تیم مبارزه با سرقت های داخل خودروی پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سارقی که از ترس موتورسیکلت خود را جا گذاشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقی که از ترس موتورسیکلت خود را جا گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید