صنعت حمل و نقل هوایی بازوی بی بدیل در توسعه اقتصاد

به گزارش فارس کلوب، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: صنعت حمل و نقل هوایی، بازوی بی بدیل در توسعه اقتصاد کشور است.

صنعت حمل و نقل هوایی بازوی بی بدیل در توسعه اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس کلوب به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، روز گذشته معاون، مدیران و کارشناسان هوانوردی و امور بین الملل با کاپیتان محمد محمدی بخش ریاست سازمان ملاقات و تبادل نظر کردند.

آقای محمدمحمدی بخش صنعت هوانوردی را صنعتی بسیار مهم و استراتژیک دانست و گفت: باوجود سهم حدود 2 تا 3 درصدی صنعت حمل و نقل هوایی در جابه جایی مسافر، اما این صنعت همیشه از نقش بسیار حیاتی و مهمی در اقتصاد کشور برخوردار است.

وی اضافه نمود: از کدام بخش از اقتصاد و توسعه بازرگانی کشور می توان نام برد که نقش حمل و نقل هوایی در آن پررنگ نباشد، از گردشگری و مراودات بازرگانی تا امداد رسانی.

محمدی بخش سازمان هواپیمایی کشوری را عالی ترین سطح تصمیم سازی و تصمیم گیری در صنعت هوانوردی برشمرد و گفت: صنعت حمل و نقل هوایی پیشانی نقطه تماس با دنیاست. به همین جهت باید هر آنچه را که در توان و دانش داریم در جهت رشد و پیشرفت این صنعت به کار گیریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه صنعت حمل ونقل هوایی بازوی بی بدیل در توسعه اقتصاد کشور است، گفت: امروز بخش مهمی از مسائل صنعت با اتکا به توان داخلی قابل برطرف است و علاوه بر آن می توان با حمایت و تعامل با مجموعه دانش بنیان منظره های بسیار امیدوار کننده ای را در صنعت حمل و نقل هوایی رقم زد.

وی در ادامه برقراری ارتباطات حمل و نقل منطقه ای و فرامنطقه ای و دیپلماسی فعال در حوزه های مختلف را عامل اساسی در رشد و توسعه صنعت برشمرد و گفت: البته در کنار محور های اشاره شده فرهنگ خودباوری، به عنوان موتور محرکه ای برای رسیدن به پویایی در صنعت بسیار مهم و مشخص کننده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "صنعت حمل و نقل هوایی بازوی بی بدیل در توسعه اقتصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت حمل و نقل هوایی بازوی بی بدیل در توسعه اقتصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید