نگرانی از تاخیر خوزستانی ها برای دریافت دوز دوم واکسن

به گزارش فارس کلوب، خبرنگاران/خوزستان رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: همچنان بابت تاخیر در دریافت دوز دوم واکسن نگران هستیم زیرا تا به امروز در استان خوزستان 17 درصد افرادی که دوز اول را دریافت نموده اند، برای دریافت دوز دوم مراجعه ننموده اند.

نگرانی از تاخیر خوزستانی ها برای دریافت دوز دوم واکسن

امرالله مردانی با اشاره به تزریق حدود 5 میلیون و 900 هزار دوز واکسن در خوزستان اظهار کرد: تا به امروز 82.5 درصد خوزستانی ها حداقل یک دوز، 66 درصد دو دوز و حدود 9 درصد سه دوز واکسن را دریافت نموده اند.

وی اضافه کرد: همچنان بابت تاخیر در دریافت دوز دوم واکسن نگران هستیم زیرا تا به امروز در استان خوزستان 17 درصد افرادی که دوز اول را دریافت نموده اند، برای دریافت دوز دوم مراجعه ننموده اند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: با توجه به ورود سویه اُمیکرون به کشور، باید مردم هرچه زودتر برای تزریق واکسن یا تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

مردانی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد در مورد گلایه مردم از نبود واکسن آسترازنکا در مراکز واکسیناسیون، اضافه کرد: دچار کمبود واکسن نیستیم. بعضی مردم اصرار به تزریق یک نوع واکسن برای دوز سوم دارند در حالی که باید واکسیناسیون بر اساس پروتکل وزارت بهداشت انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نگرانی از تاخیر خوزستانی ها برای دریافت دوز دوم واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از تاخیر خوزستانی ها برای دریافت دوز دوم واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید