پلنگ سیاه 26 مرداد به بازی اونجرز اضافه خواهد شد

به گزارش فارس کلوب، شرکت اسکوئر انیکس تاریخ عرضه بسته الحاقی عظیم بعدی بازی اونجرز را که قرار است شخصیت پلنگ سیاه را به بازی اضافه کند، اعلام نمود.

پلنگ سیاه 26 مرداد به بازی اونجرز اضافه خواهد شد

طبق اعلام رسمی شرکت اسکوئر انیکس، بسته الحاقی پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا (Black Panther: War for Wakanda) قرار به صورت رایگان در تاریخ 26 مرداد (17 اوت) برای تمامی پلتفرم ها منتشر گردد. این بسته الحاقی نه تنها شخصیت پلنگ سیاه را به اسم شخصیت قابل بازی به Marvels Avengers اضافه می نماید، بلکه دشمنان تازه، مراحل تازه و تبه کاران و شخصیت های شرور تازه ای را هم به بازی می افزاید.

بسته الحاقی پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا ویژگی های تازه دیگری را هم به بازی اضافه می نماید. یکی از مهم ترین نکات این بسته الحاقی اضافه شدن واکاندا به بازی است که شما می توانید در آن کاوش کنید. بعلاوه با این بسته الحاقی مأموریت های تک نفره و چندنفره بیشتری به بخش های Drop Zone و Threat Sector اضافه شده است. بر اساس ادعای اسکوئر انیکس، این بسته الحاقی بیش ترین محتوا را از زمان عرضه تا به امروز به بازی Marvels Avengers اضافه می نماید.

استودیو کریستال داینامیکس میخواهد در 16 اوت مراسم پخش زنده ای را تدارک ببیند تا درباره این بسته الحاقی و جزئیات آن توضیحات بیشتری ارائه دهد. هواداران در این مراسم می توانند انتظار داشته باشند که شاهد حرکات مختلف شخصیت پلنگ سیاه در بازی باشند و علاوه بر آن نمایی کامل تر از کشور واکاندا را در بازی ببینند.

چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که کریستوفر جاج (Christopher Judge) صداپیشگی پلنگ سیاه را بر عهده خواهد داشت. به احتمال زیاد او را با صدای کریتوس در نسخه اخیر بازی خدای جنگ بشناسید. پلنگ سیاه سومین شخصیتی است که پس از کلینت بارتون و کیت بیشاپ به وسیله بسته های الحاقی به جمع شخصیت های قابل بازی این اثر تبدیل می گردد. بعلاوه در گذشته اعلام شده بود که مرد عنکبوتی هم در آینده به بازی اضافه خواهد شد. البته، کریستال داینامیکس اشاره نموده است که برای آمدن مرد عنکبوتی به Marvels Avengers باید کمی بیشتر صبر کنید چرا که تا پس از تابستان شاهد اضافه شدن او به بازی نخواهیم بود. نکته دیگر این است که مرد عنکبوتی در این بازی فقط برای کنسول های پلی استیشن اضافه خواهد شد.

بازی Marvels Avengers در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، استیدیا و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) در دسترس است. اکنون اضافه شدن بسته الحاقی پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا که چند روز دیگر به صورت رایگان در اختیار هواداران بازی قرار خواهد گرفت، ویژگی های تازهی را به بازی اضافه می نماید و این فرصت را فراهم می نماید تا بلکه هواداران دوباره جذب ساخته استودیو کریستال داینامیکس شوند.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "پلنگ سیاه 26 مرداد به بازی اونجرز اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلنگ سیاه 26 مرداد به بازی اونجرز اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید