نرم افزار و اپلیکیشن

6 راهکار کاربردی برای تبدیل مانیتور به تلویزیون

آیا دوست دارید از مانیتور خود به عنوان یک تلویزیون استفاده کنید؟ در دنیای امروز، بسکمک از وسایل الکترونیکی دارای کاربردهای چندگانه ای هستند و امکان انجام چندین وظیفه را با یک دستگاه فراهم می کنند. استفاده از مانیتور به عنوان یک تلویزیون، می تواند به...

27 فروردین 1403

بازی Oxenfree 2: Lost Signals تابستان سال جاری عرضه خواهد شد

تابستان سال جاری هواداران مجموعه آکسنفری قرار است یک تجربه اسرار آمیز بسیار زیبا داشته باشند. به علت اینکه آکسنفری 2: سیگنال های گمشده تابستان عرضه خواهد شد. بازی آکسنفری 1 در سال 2016 عرضه شده و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. این بازی در سبک اسرارآمیز...

9 اردیبهشت 1402

فریگیت 07؛ شاسی بلند نو BYD با مصرف کمتر از 2 لیتر!

تمامی تریم های BYD فریگیت 07 دارای یک باک بنزین با ظرفیت 60 لیتر هستند. با استفاده از این ساختار ترکیبی جالب، برد حرکتی خودرو به بیش از 1200 کیلومتر می رسد

11 بهمن 1401

10 بازی ویدیویی برتر که از نقاشی الهام گرفته اند

نمی توان انکار کرد که در طول سال ها، طراحی بازی های ویدیویی به قدری پیشرفت نموده که حتی به یک هنر مناسب برای قرار دادن در موزه ها تبدیل شده است. زمانی بازی ها با تعداد پیکسل و فضای حافظه محدود می شدند، اما امروزه می توانند در هر سبک و سیاقی که می خواهند،...

1 آذر 1401

چه زمانی باید برای کودک مان گوشی هوشمند بخریم؟

زمان درست خرید گوشی هوشمند برای بچه ها یکی از سخت ترین چالش هایی است که والدین امروزه با آن روبرو هستند چرا که این کار نیازمند داشتن اطلاعات کافی از شرایط جامعه، نکات مثبت و منفی گوشی های هوشمند و بعلاوه شرایط روحی کودک است. در این مطلب سعی نموده ایم تا...

20 مهر 1401

راهنمای حمل و نقل عمومی در دبی به همراه نقشه مترو دبی

یکی از مهم ترین مسائل سفر به دبی، حمل و نقل درون شهری است. برای جابه جایی های درون شهری در دبی دو راه دارید، یا مترو سوار شوید یا تاکسی بگیرید. البته اگر گواهی نامه بین المللی دارید، می توانید خودرو کرایه کنید که در یک پست جداگانه درباره آن خواهیم گفت.

12 مرداد 1401

مثلث تانک، ساپورت و دمج در بازی های تیمی: آیا می توان این بت را شکست؟

کلاس تانک (Tank)، شفادهنده (Healer) و آسیب زننده (Damage Dealer) سه نقش فراگیر هستند که روز به روز در بازی های بیشتری حضور پیدا می نمایند. از بازی های نقش آفرینی آنلاین گرفته تا شوترها و بازی های استراتژی و حتی بازی های ورزشی.

4 مرداد 1401

کلاب هاوس دست به اخراج زد

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که در روز های اوج پاندمی کووید پرطرفدار شده بود، طی روز های اخیر شمار متعددی از کارمندانش را اخراج نموده است.

20 تیر 1401

استریت فایتر 6 سال 2023 به کنسول ها و کامپیوتر می آید؛ اولین تریلر گیم پلی را ببینید

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی جزئیات جدیدی از ششمین نسخه سری استریت فایتر نظیر تاریخ انتشار و تریلر جدیدی را از آن منتشر نموده است.

19 تیر 1401

بازی های کلاسیک پلی استیشن در PS5 به صورت جداگانه هم قابل خریداری هستند

در حالی که هنوز چند روزی تا عرضه سرویس پلی استیشن پلاس نو در آمریکا به جای مانده است، این سرویس در بعضی از کشورهای آسیایی در دسترس قرار گرفته است. طبق اطلاعاتی که از این طریق مشخص شده، می توان بعضی از بازی های کلاسیک پلی استیشن 1 و پی اس پی را به صورت جداگانه...

14 تیر 1401

برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که چندین بازی از سری سایلنت هیل در استودیوهای مختلف در حال توسعه هستند. گفته شده که این ها شامل یک بازسازی، دنباله و یک سری داستان محور می شوند.

12 تیر 1401

دانلود نرم افزار گوگل درایو Google Drive 2.22.057.7

نرم افزار گوگل درایو سرویس ابری تحت وب برای عموم افراد دنیا است که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل ها را در اختیار کاربران می گذارد.

4 خرداد 1401

دانلود نسخه کسب و کار پیغام رسان واتساپ WhatsApp Business Beta 2.22.3.5

نرم افزار WhatsApp Business یک برنامه رایگان برای کسب و کارهای شخصی و کوچک است که می توانید نسخه نو آن را از اینجا دانلود کنید.

11 اردیبهشت 1401

در نت ورک مارکتینگ چگونه پیشرفت کنیم؟

نت ورک مارکتینگ چیزی فراتر از جذب مشتریان است.نت ورک مارکتینگ فرآیندی است که هر چه در آن بهتر باشیم، آینده روشن تری در حرفه خود خواهیم داشت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

2 اردیبهشت 1401

معرفی اپلیکیشن Cookpad؛ شبکه اجتماعی مخصوص آشپزها

آشپزی یکی از هنرهایی است که هواداران زیادی دارد و هواداران آن همیشه در پی تنوع و نوآوری در آشپزی خود و دستور پخت های مختلف هستند. به همین علت قصد داریم در این مقاله به معرفی اپلیکیشن Cookpad بپردازیم که می تواند دریایی از تنوع را برای علاقه مندان به پخت و...

28 فروردین 1401

معرفی شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی

آشنایی با شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی | Scandinavian Airlinesشرکت هواپیمایی اسکاندیناوی ایرلاینز (Scandinavian Airlines)، یکی از شرکت های هواپیمایی در اروپا و دنیا است که تنها به یک کشور خاص منوط نمی گردد. این شرکت هواپیمایی تحت پرچم 3 کشور حوزه منطقه اسکاندیناوی که عبارتند...

22 فروردین 1401

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo 8.11.0

اگر می خواهید با گوشی هوشمند خود ویدئوهای مجذوب کننده و زیبا بسازید نرم افزار قدرتمند VivaVideo Pro: Video Editor را از دست ندهید.

12 شهریور 1400

پلنگ سیاه 26 مرداد به بازی اونجرز اضافه خواهد شد

شرکت اسکوئر انیکس تاریخ عرضه بسته الحاقی عظیم بعدی بازی اونجرز را که قرار است شخصیت پلنگ سیاه را به بازی اضافه کند، اعلام نمود.

18 مرداد 1400

ویندوز 11 مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت ویندوز 11 را رونمایی کرد که نخستین به سازی عمده سیستم عامل ویندوز از سال 2015 است و تغییرات جدیدی دارد که مدل کسب و کار پرسود فروشگاه اپ استور اپل را به چالش می کشد.

25 تیر 1400

معرفی 4 فناوری روباتیک سلامت دیجیتال ایرانی

معاونت علمی و فناوری 4دستاورد شرکتهای دانش بنیان در حوزه فناوری رباتیک را معرفی کرد که گام مهمی در عرصه تجهیزات پزشکی برداشته اند.

26 اسفند 1399
تعداد: (32)