کلوپ: عملکرد خوبی مقابل قدرتمندترین چلسی چند وقت اخیر به نمایش گذاشتیم

به گزارش فارس کلوب، سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است که تیمش با وجود تساوی مقابل آبی پوشان لندنی بازی خوبی را به نمایش گذاشته است.

کلوپ: عملکرد خوبی مقابل قدرتمندترین چلسی چند وقت اخیر به نمایش گذاشتیم

به گزارش فارس کلوب، یورگن کلوپ در پی تساوی خانگی یک - یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل چلسی 10 نفره در هفته سوم لیگ برتر انگلیس گفت: بازی را دوست داشتم. چند سال پیش ما مقابل چلسی با نتیجه 2 بر صفر یا 2 بر یک به پیروزی می رسیدیم و محمد صلاح توپ را به کنج دروازه آنها می چسباند که شانسی نبود و اتفاقاً گل زیبایی هم بود. در این بازی ما موقعیت هایی خوبی در نیمه اول داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم که این نشان می دهد ما عملکرد خوبی مقابل قدرتمندترین چلسی چند وقت اخیر به نمایش گذاشتیم.

وی اضافه کرد: بازی مقابل چلسی همواره سخت است و در این بازی هم همینطور بود، به همین دلیل از عملکردمان در نیمه اول راضی بودم. نیمه دوم هر کس که بازی را می دید احتمالاً با خودش می گفت که خب، لیورپول 11 نفره مقابل چلسی 10 نفره باید کار آسانی داشته باشد، اما باید بگویم من پنج میلیون بازی دیدن نموده ام و می دانم که در چنین شرایطی فزونی چندانی وجود ندارد، به خصوص بازی مقابل تیم باکیفیتی که می داند چطور دفاع کند. ما قطعاً می توانستیم بهتر کار کنیم. چلسی تغییر درستی در سیستم بازی اش به وجود آورد و من به این رویکرد آنها احترام می گذارم. ما از این بازی یک امتیاز گرفتیم و باید به کارمان ادامه دهیم.

تیم های چلسی و لیورپول در حال حاضر هر یک با کسب هفت امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: عملکرد خوبی مقابل قدرتمندترین چلسی چند وقت اخیر به نمایش گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: عملکرد خوبی مقابل قدرتمندترین چلسی چند وقت اخیر به نمایش گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید