یلوه: دریافتی پرسپولیس از کارگزار به 30 میلیارد می رسد

به گزارش فارس کلوب، معاون مالی باشگاه پرسپولیس اعلام نمود که دریافتی باشگاه پرسپولیس از کارگزار خود، تا خاتمه هفته به 30 میلیارد تومان می رسد.

یلوه: دریافتی پرسپولیس از کارگزار به 30 میلیارد می رسد

به گزارش گروه ورزشی فارس کلوب، رضا یلوه درباره شرایط مالی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از امضای قرارداد با کارگزار، آنها اپلیکیشن باشگاه را تأسیس کردند و بالا آوردند. به زودی قابلیت های جدیدی به این برنامه اضافه خواهد شد. کف تعهدی مشخص کردیم که کارگزار باید تا خاتمه اردیبشهت 1400، 110 میلیارد تومان در اختیار پرسپولیس بگذارد. بسیاری از شرکت ها با مسائل مالی فعلی، توان تبلیغ نداشتند، اما کارگزار در حوزه های دیگر مذاکراتی انجام می دهد و به قراردادایی رسیده است که منتظر تأییدش هستیم. تا چند ماه دیگر، باشگاه پرسپولیس درآمدزا خواهد شد.

وی درباره کسر سه میلیارد تومان از قرارداد توسط کارگزار گفت: این مشکل حل شد. حسابرس بیمه اظهار داشت که 12 میلیارد تومان پرداختی قبلی کسورات نداشت و باید از هر پرداختی، مبلغ بیمه کسر شود. تا قسط سوم مبلغ 17 میلیارد تومان گرفتیم که گفتند عدد 16.67 را باید کسر کنیم. روز شنبه نشستی داشتیم که به نتیجه خوبی رسیدیم. الان نامه ای به کارگزار می نویسیم که پول مسدودی ما را آزاد کند، چون سازمان تأمین اجتماعی گفت پرسپولیس در این قرارداد مشمول بیمه نمی شود و کوشش می کنیم این پول مسدودشده آزاد شود.

معاون مالی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به زودی مبلغ دو میلیارد و 900 میلیون تومان به باشگاه پرداخت خواهد شد یا خیر، توضیح داد: بله. این اتفاق می افتد.

یلوه درباره اینکه قرار بود تا خاتمه خرداد، 30 میلیارد تومان به سرخپوشان پرداخت شود، بیان نمود: بندی در الحاقیه داشتیم که پرداخت این مبلغ، مشروط به شروع مسابقات از 25 خرداد بود. با هر تعویق، پرداختی های سوم و چهارم هم به تعویق می افتد که لیگ ما روز چهارم تیر شروع شد. چک پنج میلیارد تومانی را روز پنجم تیر در اختیار ما گذاشتند و با کسر مبالغ مدنظر، به باشگاه برمی شود. تا خاتمه هفته، این 30 میلیارد تومان تکمیل می شود.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، درباره مشکل کارگزار در پرداخت پول به پرسپولیسی ها اظهار داشت: کرونا برای همه مشکل ایجاد نموده است. همچنین ما سامانه هواداری داشتیم و در قرارداد کارگزار هم آمده است که باید باید فعال شود. دو هفته پیش وزارت ارتباطات، بخشنامه ای مبنی بر مسدود شدن سامانه های هواداری ابلاغ کرد که قرار شد تبدیل به کیف پول شود. طرفداران هم با این روش آشنا نیستند.

معاون مالی باشگاه پرسپولیس با اشاره به نشست آینده خود با معاون آذری جهرمی گفت: با معاون وزیر ارتباطات و با حضور نماینده باشگاه استقلال جلسه داریم تا مشکل سامانه هواداری را حل کنیم. در شش سال گذشته، 80 درصد درآمد ما از سامانه هواداری بود و می خواهیم بهترین شرایط را برای تیم ایجاد کنیم. مذاکرات خوبی داشتیم. بانک های مختلف برای انتشار تبلیغات آنها ابراز تمایل کردند که می خواهیم با بانکی قرارداد ببندیم که بیشترین سود را دریافت کنیم.

یلوه درباره پُست مشترک بازیکنان در اعتراض به شرایط باشگاه پرسپولیس توضیح داد: انتقالی در بخش مالی باشگاه انجام شد که موجودی پول مطرح نیست. این مبلغ موجود است، اما انتقالی مالی ایجاد شده که در امضای چک، تأخیر ایجاد نموده است. رسول پناه قول داد بخشی از این پول را در اختیار بچه ها قرار دهد که کارهای اداری زمان می برد. مسئله ای بابت درصد مذکور نیست. در یکی دو روز آینده با دریافت استعلام ها درباره نفر جدید و اخذ مجوزهای لازم برای امضا، مسائل حل خواهد شد.

وی درباره شرایط سرپرست باشگاه پرسپولیس که به کرونا مبتلا شده است، توضیح داد: او دورکاری می نماید و در حال پیگیری امور باشگاه است. اگر احتیاج به امضای نامه ای باشد، بچه ها با رعایت موارد بهداشتی نامه را برای او می برند تا امضا کند. اگر احتیاج به تلفن یا نامه ای باشد، رسول پناه کار را انجام می دهد. او هفته آینده با خاتمه قرنطینه خانگی، به باشگاه بازمی شود.

معاون مالی باشگاه پرسپولیس درباره زمان پرداخت قسط های بعدی انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ بلژیک اظهار داشت: پرداخت قسط دوم به حضور بیرانوند در تست های پزشکی منوط شده است و پس از اضافه شدن این بازیکن به تیم آنتورپ، تسویه حساب انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یلوه: دریافتی پرسپولیس از کارگزار به 30 میلیارد می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلوه: دریافتی پرسپولیس از کارگزار به 30 میلیارد می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید