300 خودرو در صف نصب تجهیزات سی ان جی در استان قزوین

به گزارش فارس کلوب، رئیس امور جایگاه های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان قزوین گفت: از 6 هزار و 500 خودروی سهم استان قزوین، تنها 300 خودرو، منتظر نصب تجهیزات گازسوز هستند.

300 خودرو در صف نصب تجهیزات سی ان جی در استان قزوین

نبوی کیا رئیس امور جایگاه های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان قزوین گفت: تا به این لحظه، در سطح کشور 215 هزار خودرو در طرح رایگان سوخت سی ان جی شرکت کردند که سهم استان قزوین 6 هزار و 500 خودرو بوده است و از این مقدار، تنها 300 خودرو، منتظر نصب تجهیزات گازسوز، در کارگاه های مجاز هستند.

نبوی کیا افزود: طرح شورای اقتصاد، مجوز لازم برای تبدیل سوخت میلیون و چهارصد و 64 هزار خودرو صادر شده است و اجرای این طرح برای وانت بار ها و تاکسی ها رایگان است و مالکان خودرو های تاکسی اینترنتی با پرداخت 25 درصد مبلغ، می توانند خودروی خود را دوگانه سوز نمایند.

وی افزود: همزمان با حمله سایبری به سامانه شرکت پخش فرآورده های نفتی، سامانه سی ان جی از دسترس خارج شد و از اوایل مردادماه، این سامانه به حالت سابق برگشته است و مالکان خودرو ها می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند.

نبوی کیا تأکید کرد: در حال حاضر 2 میلیون و 400 هزار خودرو از طرف اتحادیه خودرو های اینترنتی و آژانس ها برای تبدیل سوخت معرفی شده اند و این طرح تا زمان تجهیز 1 میلیون و چهارصد و 64 هزار خودروی معرفی شده از طرف دولت، ادامه دارد.

رئیس امور جایگاه های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان قزوین افزود: ثبت نام نمایندگان در این طزح، ظرف 15 روز می توانند خودروی خود را برای نصب تجهیزات سی ان جی به مراکز مجاز ببرند.

فارس کلوب قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "300 خودرو در صف نصب تجهیزات سی ان جی در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 خودرو در صف نصب تجهیزات سی ان جی در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید