هوش مصنوعی

گوشی پرچمدار تازه سامسونگ در دنیای واقعی، عکس

دیجیاتو نوشت: تنها چند هفته قبل از معرفی رسمی سری گلکسی S24، حالا تصاویر واقعی گلکسی اس 24 اولترا به سطح اینترنت راه پیدا نموده است. در این تصاویر که کیفیت نسبتاً خوبی دارند، می توانیم طراحی جلو و عقب گوشی را ببینیم.

16 دی 1402

3 ربات برگزیده در لیگ پرنده مسابقات روبوکاپ آزاد معرفی می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد نوروزی مسئول لیگ ربات های پرنده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ابتدا 15 تیم ثبت نام کردند که در نهایت تعدادی از نظر فنی رد شدند، گفت: در این لیگ 7 ربات پرنده به رقابت می پردازند و قرار است 3 تیم برگزیده معرفی گردد.

6 اردیبهشت 1402

ایسر سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED دنیا را روانه بازار می نماید: Swift Edge

هر چه باشد لپ تاپ های 16 اینچ برای کارهای سنگین چه کار نوشتاری باشد یا پردازشی بهتر از لپ تاپ های 13 اینچی هستند. اما حمل آنها هم مصیبیتی است!

16 مهر 1401

برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که چندین بازی از سری سایلنت هیل در استودیوهای مختلف در حال توسعه هستند. گفته شده که این ها شامل یک بازسازی، دنباله و یک سری داستان محور می شوند.

12 تیر 1401

پوکو رسماً از اولین ساعت هوشمند خود به همراه بادز پرو Genshin رونمایی کرد

شرکت پوکو امروز با معرفی محصولات تازه خود روز شلوغی را پشت سر گذاشت. از جمله مهم ترین محصولی که پوکو از آن رونمایی کرد می توان به گوشی هوشمند پوکو F4 GT اشاره نمود که در واقع همان نسخه ریبرند شده ردمی K50G است. این گوشی هوشمند از مشخصاتی نظیر نمایشگر 6.67 اینچی...

23 خرداد 1401

ساخت تطبیق پذیرترین ترانزیستور جهان با همکاری دانشمند ایرانی

خبرگزاری خبرنگاران- دانشمندان اتریشی با همکاری دکتر مازیار سیستانی، دانشمند ایرانی، گام موفقیت آمیزی در ابداع تطبیق پذیرترین ترانزیستور جهان برداشته اند که در یک فلش جا می گیرد.

22 دی 1400

پاریس 120 سال پیش را رنگی ببینید

آگوست و لوییز لومیر معروف به برادران لومیر به اسم مخترعان سینما شناخته می شوند. آن ها برای اولین بار توانستند تصاویر متحرک بسازند و در یک سالن عمومی، چیزی که امروز به نام سینما می شناسیم به نمایش بگذارند.

4 آبان 1400

حضور ایران در میان 10 کشور دارای دانش ساخت ابررایانه

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با ساخت ابر رایانه ملی سیمرغ در بین 10 کشور دارای دانش ساخت ابر رایانه نهاده شد و این نشان می دهد که ایران یک کشور توسعه یافته است.

25 خرداد 1400

نسل پنجم تلفن همراه رشد اقتصاد دیجیتال را رقم می زند

رئیس جمهوری اول مرداد ماه در جلسه هیأت دولت از راه اندازی نسل پنجم تلفن همراه در تهران اطلاع داد و گفت این نسل بتدریج گسترش می یابد و نسل پنج، فقط یک ابزار ارتباطی نیست و در کنار هوش مصنوعی سکوی پرش اقتصاد دیجیتال ایران است.

26 شهریور 1399

یادگیری ماشین به کلاهبرداری مالیاتی انتها می دهد

فناوری یادگیری ماشینی در کنار تمامی مزیت های کاربردی و مفید می تواند در موارد نادرست و غیرقانونی نیز به کارگیری گردد. مراکز امنیتی با اتخاذ تدابیر مناسب می توانند از جرائم سایبری با استفاده از ظرفیت های یادگیری ماشینی جلوگیری نمایند.

16 شهریور 1399

تبدیل عکس های عادی به شاهکارهای نقاشی با هوش مصنوعی

گوگل تغییراتی را در یکی از اپلیکیشن های خود ایجاد کرده که امکان تبدیل عکس های عادی را به شاهکارهای نقاشی با استفاده از هوش مصنوعی به وجود می آورد.

3 خرداد 1399

نگاهی به فناوری های لرزشگیر دوربین موبایل و تفاوت بین آن ها

تکنولوژی دوربین موبایل از حسگرها و لنزها گرفته تا سیستم های فوکوس لیزری تشکیل شده است. تثبیت تصویر یکی از قابلیت هایی است که روزبه روز اهمیت بیشتری برای دوربین موبایل پیدا می نماید. بدون قابلیت لرزشگیر دوربین موبایل، تصاویر و عکس های سلفی شما مات می...

3 اردیبهشت 1399