آزمون های داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در کرمانشاه

به گزارش فارس کلوب، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه آزمون های داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف را اول بهمن ماه برگزار می نماید.

آزمون های داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در کرمانشاه

به گزارش گروه استان های فارس کلوب، علی اکبر والی، مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون جذب نیرو های افتخاری شورای حل اختلاف و آزمون های داوری و میانجی گری در روز آدینه (اول بهمن) همزمان با سراسر کشور اطلاع داد و گفت: تعداد شرکت نمایندگان در این آزمون در استان کرمانشاه 1556 نفر است.

وی ادامه داد: از این تعداد 678 نفر مرد و 678 نفر زن می باشند. بعلاوه 43 نفر از متقاضیان بصورت مشترک برای هردو آزمون ثبت نام نموده اند.

والی توضیح داد: محل برگزاری آزمون دانشگاه صنعتی کرمانشاه و مدت زمان برگزاری آزمون دو ساعت خواهد بود.

مدیراجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه برطرف نقص کارت ورود به جلسه آزمون های داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف امروز و فردا (29 و 30 بهمن) از ساعت 9 تا 14 در معاونت آموزش جهاددانشگاهی انجام می گردد، گفت: شرکت نمایندگان برای برطرف نقص به آدرس سه را 22 بهمن، ساختمان جهاددانشگاهی شعبه یک معاونت آموزش مراجعه نمایند.

وی اضافه نمود: در روز آزمون هم از ساعت 7:30 تا 8:30 در محل آزمون برطرف نقص انجام می گردد.

والی خاطر نشان کرد: داوطلبان از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری نمایند، زیرا عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون های داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون های داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید