بازی Oxenfree 2: Lost Signals تابستان سال جاری عرضه خواهد شد

به گزارش فارس کلوب، تابستان سال جاری هواداران مجموعه آکسنفری قرار است یک تجربه اسرار آمیز بسیار زیبا داشته باشند. به علت اینکه آکسنفری 2: سیگنال های گمشده تابستان عرضه خواهد شد. بازی آکسنفری 1 در سال 2016 عرضه شده و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. این بازی در سبک اسرارآمیز و ترسناک بوده که داستان بسیار جذابی را برای هواداران ارائه می دهد.

بازی Oxenfree 2: Lost Signals تابستان سال جاری عرضه خواهد شد

قسمت دوم مجموعه آکسنفری شخصیت اصلی بازی یعنی رایلی پاورلی (Riley Poverly) را به شهر مادری خود می برد. او نقش یک محقق تازه کار را داشته و باید مسئله ای که باعث شده در برق شهر اختلال ایجاد گردد را پیدا کند. کار او این است که ترنسمیترهای مختلف را در اطراف شهر کار بگذارد تا مشکل برق رفع گردد.

به طور کلی بازی به نظر بسیار ساده می رسد ولی با حضور یک جامعه خاص و تعدادی روح، کار شما بسیار سخت خواهد شد. مانند قسمت نخست انتخاب های شما داستان بازی را شکل داده و روند بازی را تعیین خواهند کرد. در کنار تصمیم های سخت شما با موانع مختلف در میانه راه روبرو خواهید شد.

شرکت سازنده این بازی به نام نایت اسکول (Night School) در سال 2021 به وسیله نتفلیکس خریداری شد. این استراتژی نتفلیکس بود تا بتواند با قدرت وارد دنیای گیمینگ گردد. فرایند خرید بسیار پیچیده است و این یک نکته مثبت است که شرکت سازنده توانست به قول خود عمل کند و آکسنفری 2 را در زمان موعد عرضه کند.

عناوین آکسنفری داستان بسیار جالبی دارند. از طرفی این که تصمیم شما در روند کلی بازی تأثیر دارد نشان می دهد که این بازی قابلیت چند بار تجربه شدن را دارد. از لحاظ گرافیکی این عناوین چندان پیچیده و سنگین نیستند ولی گیم پلی و داستان زیبایی دارند. به همین علت استقبال بسیار خوبی از بازی های آکسنفری شد.

آکسنفری 2 در تاریخ 21 تیر (12 جولای) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی داستان کاراکتر دوست داشتنی بازی را ادامه خواهد داد تا ببینیم در آینده برای او چه اتفاقی می افتد.

می توانید در ادامه تریلر اعلام تاریخ انتشار بازی را ببینید.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Oxenfree 2: Lost Signals تابستان سال جاری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Oxenfree 2: Lost Signals تابستان سال جاری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید