بانک سیتی گروپ آمریکا کارمندان واکسن نزده را اخراج می نماید

به گزارش فارس کلوب، بانک سیتی گروپ آمریکا خاطرنشان کرد که حداکثر تا 6 روز دیگر کارمندانی که واکسن نزده اند را به مرخصی اجباری فرستاده و اگر باز هم واکسن نزنند در خاتمه ماه جاری اخراج می نماید.

بانک سیتی گروپ آمریکا کارمندان واکسن نزده را اخراج می نماید

به گزارش گروه مالی فارس کلوب به نقل از رویترز، بانک سیتی گروپ آمریکا اظهار داشت کارمندانی که واکسن کرونا دریافت ننموده اند را از 14 ژانویه به مرخصی اجباری بدون حقوق فرستاده و در صورتی که باز هم واکسن نزنند در خاتمه ماه جاری اخراج می نماید.

این بانک البته نخستین نماد وال استریت است که سیاست های سخت گیرانه ای را در راستای واکسن زدن کارمندان در دستور کار قرار داده است.

سیتی گروپ هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای بازگرداندن کارمندان به دفاتر و محل کارشان با ایمنی کامل است و می خواهد علیرغم شیوع اومیکرون فعالیتش را به حالت طبیعی بازگرداند.

دیگر بانک های آمریکایی نظیر گلدمن ساکس، مورگان استنلی و جی پی مورگان نیز به کارمندانشان که واکسن نزده اند گفته اند که در خانه کار نمایند، اما هیچ کدام از آن ها هنوز راجع به اخراج کارمندان صحبت ننموده است.

در حالی که سیتی گروپ نخستین بانکی است که زدن واکسن را اجباری نموده، اما بعضی شرکت های بزرگ آمریکایی نظیر گوگل و شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز سیاست اخراج واکسن نزده ها را در دستورکار قرار داده اند.

گفته می گردد تا به امروز 90 درصد کارمندان سیتی گروپ واکسن خود را دریافت نموده اند و این رقم به سرعت در حال افزایش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بانک سیتی گروپ آمریکا کارمندان واکسن نزده را اخراج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک سیتی گروپ آمریکا کارمندان واکسن نزده را اخراج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید