صدرنشینی هراز و دومین شکست هورسان

به گزارش فارس کلوب، در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، لبنیات هراز آمل با کسب ششمین برد صدرنشین شد و هورسان رامسر دومین باخت فصل را تجربه کرد.

صدرنشینی هراز و دومین شکست هورسان

بازیکنان تیم هراز در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور مقابل راه یاب ملل مربوان در دست اول با نتیجه 25 بر 22 مغلوب مهمان شدند، اما در دست دوم 25 بر19 پیروز رقابت بودند.

در دست سوم باز هم آملی ها بودند که 25 بر 23 نتیجه را به نفع خود رقم زدنند و در نهایت دست چهارم نیز با رجحان 25 بر 18 لبنیات هراز به خاتمه رسید.

کوشش و سختکوشی بازیکنان تیم راه یاب ملل جذابیت خاصی به این بازی بخشید و شاگردان بهروز عطایی توانستند با کوشش و هدف گذاری های معین شده در سالن پیامبر اعظم (ص) پیروز میدان باشند.

البته مصدویت و بیماری بازیکنان لبنیات هراز کار را کمی برای آملی ها در هفته اخیر سخت نموده بود اما تدبیر بهروز عطایی و کوشش بازیکنان تا لحظه آخر پیروزی را هرازی ها رقم زد.

هرازی ها در هفته هفتم چهارشنبه یازده آبان ماه مهمان فولاد سیرجان هستند، بازی حساسی که می تواند سرنوشت ساز باشد.

لبنیات هراز با این برد از 6 بازی 6 برد را کسب نموده وبا 17 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال کشور قرار گرفته است.

تیم هورسان رامسر در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران 3 بر صفر مقابل گیتی پسند اصفهان مغلوب گردید.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم هورسان در 3 دست متوالی این ملاقات با نتایج مشابه 25 بر 21 نتیجه را به میزبان خود واگذار نمودند.

این رقابت به مدت 110 دقیقه در سالن مخابرات اصفهان برگزار گردید و به علت احتیاج هر دو تیم به کسب پیروزی از حساسیت بالایی نیز برخوردار بود که اشتباهات مکرر داوری در نتیجه بازی و بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم هورسان تاثیر مستقیم داشت.

رامسری ها در 5 هفته گذشته لیگ با 4 برد و یک باخت عملکرد قابل قبولی را نسبت به دو فصل گذشته به نمایش گذاشتند ولی با این شکست و 12 امتیاز از رتبه سوم یک پله سقوط را تجربه کردند.

هورسانی ها در هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه 11 آبان ماه در سالن 6 هزار نفری شهدای رشت پذیرای تیم مس رفسنجان می باشند.

فارس کلوب مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدرنشینی هراز و دومین شکست هورسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی هراز و دومین شکست هورسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید