واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه ها در خصوص ازدواج اش

به گزارش فارس کلوب، مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با انتشار یادداشتی به منتشرکنندگان اخبار جعلی و شایعه درباره داشتن فرزند و ازدواج اش واکنش نشان داده است. او گفته که نه ازدواج نموده و نه فرزندی دارد. بنابراین مردم نباید فریب این شایعه ها را بخورند.

واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه ها در خصوص ازدواج اش

به گزارش فارس کلوب، مازیار لرستانی (شهره لرستانی) بعلاوه گفته که دوستان، همکاران و پزشکان غیر مرتبط زیادی با او تصویر مشترک دارند و این مسئله نمی تواند دلیلی بر اثبات یک موضوع خاصی باشد. اما بعضی با استفاده از این تصاویر برای او دردسر و حاشیه ایجاد می نمایند و او را آزار می دهند.

او سپس در پی نمایندگان اش توصیه نموده است که هر چی می بینند الزاما تمام واقعیت نیست. از همین رو باید تمرین نمایند که زود باور نباشند و قضاوت ننمایند.

ویدیویی که مازیار لرستانی به همراه یادداشت انتقادی اش منتشر کرد

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) علاوه بر این به یک سوال پر تکرار دنبال نمایندگان اش درباره دلیل کنار نگذاشتن کلاه روی سرش هم پاسخ داده است. او بدون هیچ توضیحی، در پی نمایندگان اش تاکید نموده که عجله ننمایند و کلاه را هم بر می دارد.

بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی متولد 31 خرداد 1345 در تهران است و از سال 1364، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه تئاتر شروع کرد.

او در سال 1370 با بازی در فیلم احتیاج به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنها حضور داشته است.

مازیار لرستانی بعلاوه سابقه فعالیت در آثاری همانند هتل پرستاره، هزاران برگ و هزار رنگ، آپارتمان، آوای فاخته، امام علی، لیلی با من است، مختارنامه، فرار بزرگ، اخراجی ها، حلقه های ازدواج، شکلاتی، دم سرخ ها، خجالت نکش، به وقت خماری، هزارپا، آپاچی، اژدر و خسوف را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: فرارو

به "واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه ها در خصوص ازدواج اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه ها در خصوص ازدواج اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید