چه محصولاتی از هوآوی در MWC سال جاری جزو بهترین ها بودند؟

به گزارش فارس کلوب، چند روز پیش و در تاریخ 9 تا 12 اسفند ماه، نمایشگاه MWC 2022 در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار گردید و بزرگترین شرکت های کامپیتری جهان به معرفی نوترین تکنولوژی ها و محصولات خود پرداختند. شرکت هوآوی هم به عنوان یکی از بهترین شرکت های فن آوری جهان، در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت. هوآوی علاوه بر معرفی هفت محصول نو از جمله دو مدل لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر یکپارچه All-in-One، کتابخوان دیجیتال، پرینتر و اسپیکر قابل حمل، به معرفی کامل زیست بوم سوپردیوایس پرداخت. تاکید هوآوی در این نمایشگاه روی عملکرد فوق العاده زیست بوم سوپردیوایس در محیط های کاری به منظور ساخت یک دفترکار کاملا هوشمند و یکپارچه بود. برای مطالعه جزئیات بیشتر درباره این محصولات و ایده دفترکار هوشمند هوآوی می توانید به لینک این مقاله مراجعه فرمایید. اما نکته قابل توجه در روز پایانی این نمایشگاه، دریافت 32 جایزه مختلف از معتبهترین شرکت ها و وب سایت ها به وسیله محصولات و دفترکار هوشمند هوآوی بود.

چه محصولاتی از هوآوی در MWC سال جاری جزو بهترین ها بودند؟

طبق روال همه نمایشگاه های تکنولوژی جهان، در روز پایانی معتبهترین مجموعه ها و وب سایت های جهان نظر خود را درباره رویدادها و محصولاتی که معرفی شده اند اعلام نموده و در هر رسته انتخاب برتر از دید آن وب سایت را اعلام می نمایند. در نمایگاه MWC هم تمام محصولات تازه هوآوی و زیست بوم دفترکار هوشمند هوآوی توانستند جوایز بهترین ها را از وب سایت هایی ازجمله Android Authority، Trusted Reviews، Billboard، Newsweek، Tech Advisor و چند وب سایت معتبر دیگر دریافت نمایند. بیشترین جوایز هم به دفترکار هوشمند، لپ تاپ هیبریدی MateBook E و کتابخوان دیجیتال MatePad Paper اختصاص داده شد و در مجموع تعداد این جوایز به 32 عدد رسید.

هوآوی با تاکید بر زیست بوم سوپردیوایس و ارائه راهکارهای زیرساخت ارتباطی و ارائه محصولات به روز و حرفه ای میخواهد ارتباط کاملی بین محصولات خود ایجاد نموده و به هوشمندتر شدن زندگی افراد یاری کند؛ در تمامی ابعاد خانه هوشمند، دفترکار هوشمند، ورزش و سلامت، سفر و تفریح.

برای آشنایی بیشتر با محصولات تازه هوآوی و اطلاع از تازهترین اخبار این شرکت به این لینک مراجعه فرمایید.

منبع: فرارو

به "چه محصولاتی از هوآوی در MWC سال جاری جزو بهترین ها بودند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه محصولاتی از هوآوی در MWC سال جاری جزو بهترین ها بودند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید