کلاب هاوس دست به اخراج زد

به گزارش فارس کلوب، شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که در روز های اوج پاندمی کووید پرطرفدار شده بود، طی روز های اخیر شمار متعددی از کارمندانش را اخراج نموده است.

کلاب هاوس دست به اخراج زد

به گزارش ایسنا، منابع مطلع به بلومبرگ گفتند: این اخراج ها در راستای تغییرات گسترده و بازبینی استراتژی این شبکه اجتماعی صوتی صورت می گیرد. برخی از کارمندان ترجیح دادند خودشان کلاب هاوس را ترک نمایند، زیرا این شرکت برخی از بخش های برنامه ریزی شده که پیش از این روی آن ها متمرکز بود مانند ورزش، خبر و بین الملل را حذف کرد.

سخنگوی کلاب هاوس در بیانیه ای گفت: شماری از مشاغل در راستای یکپارچه کردن تیم ما، حذف شدند و عده معدودی تصمیم گرفتند در پی فرصت های نو بروند. ما به استخدام افراد نو در بخش های مهندسی، محصول و طراحی ادامه می دهیم. کلاب هاوس بدون این افراد بااستعداد، هرگز به جایی که اکنون واقع شده است، نمی رسید. ما بی نهایت قدردان کار هایی هستیم که آن ها انجام داده اند و می دانیم آن ها کار های فوق العاده ای در آینده انجام می دهند.

اپلیکیشن کلاب هاوس پس از راه اندازی شدن در سال 2020 که افراد تحت قرنطینه در سراسر دنیا به این سرویس هجوم آوردند تا با دیگران صحبت و چت نمایند، به ارزش بیش از چهار میلیارد دلار صعود کرد. این شرکت همچنان قابلیت های نوی مانند حالت تاریک را عرضه می نماید و انجام بازی در اپلیکیشن را آزمایش نموده است.

پل دیویسون، مدیرعامل کلاب هاوس آخرین بار در نوامبر سال 2021 آمار استفاده از این اپلیکیشن را منتشر کرد. وی به شبکه سی ان بی سی گفت: شمار اتاق هایی که هر روز ایجاد می شوند، از 300 هزار اتاق در تابستان گذشته، به حدود 700 هزار اتاق در پاییز افزایش پیدا نموده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کلاب هاوس باعث شد سایر شرکت های فناوری با عرضه محصولات مشابه، در این حوزه وارد رقابت شوند و در نتیجه، برخی از تولیدنمایندگان معروف محتوا، این پلتفرم را ترک نموده و به سرویس های رقیب رفتند.

منبع: فرارو

به "کلاب هاوس دست به اخراج زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاب هاوس دست به اخراج زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید