63 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خاش پرداخت شد

به گزارش فارس کلوب، فرماندار خاش گفت: سال جاری حدود 630 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است.

63 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خاش پرداخت شد

صاحب گل صالحی در حاشیه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خاش گفت: سال جاری 728 طرح اشتغالزایی در خاش ایجاد و یک هزار و 158 نفر مشغول بکار شدند.

او گفت: در حوزه اشتغال خانگی 2 میلیارد تومان سهمیه خاش بوده که با کوشش های اجرا شده رقم خوبی جذب و به متقاضیان پرداخت شده است.

به گفته فرماندار خاش در سال آینده باید به فکر ایجاد اشتغال پایدار و برطرف موانع فراوری و بهره گرفتن از ظرفیت های شهرستان خاش با نگاه علمی و کارشناسی شده در راستای ایجاد اشتغال و توسعه مالی منطقه باشیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوجستان نیز گفت: برای سال آینده هدف گذاری ایجاد 28 هزار شغل در این استان را داریم.

حامد آرامش گفت: سال جاری نیز 15 درصد افزایش اعتبارات حوزه اشتغال را داشتیم و از 780 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به سیستان و بلوچستان بیش از 90 درصد جذب شده است.

او گفت: مبارزه با فساد و یاری به تامین منابع و عایدی و حمایت از افراد خلاق و کارآفرین و بهره گرفتن از ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال و توسعه کشور و منطقه در اولویت کاری دولت مردمی است.

مدیر کمیته امداد خاش نیز گفت: سال جاری بیش از 142 میلیارد ریال برای اجرای 226 طرح اشتغالزا پرداخت شده و 309 نفر نیز در همین موضوع آموزش های لازم را فراگرفته اند.

عبدالقادر ایرندگانی می گوید: آمادگی داریم 2 برابر طرح های اشتغالزایی سال جاری برای سال آینده در شهرستان خاش اجرا کنیم.

فارس کلوب سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "63 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خاش پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "63 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خاش پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید