اسکان 4 هزار نفر از فرهنگیان در شهرستان جهرم

به گزارش فارس کلوب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: 4 هزار 462 نفر در تعطیلات نوروز میهمان جهرم شدند، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در دو روز آخر به صورت رایگان در این شهرستان اجرا شد.

اسکان 4 هزار نفر از فرهنگیان در شهرستان جهرم

مهدی نیکفر ضمن اعلام انتها پذیرش و اتمام فعالیت ستاد میهمانان نوروزی شهرستان جهرم گفت: 4 هزار 462 نفر در 936 خانوار در 905 کلاس درس در تعطیلات نوروز میهمان جهرم شدند، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در دو روز آخر به صورت رایگان در این شهرستان اجرا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: بیشترین میهمان از استان اصفهان بودند.

او گفت: پذیرش اسکان سال جاری نسبت به سال 98، رشد 7 درصدی برخوردار بوده است و 63 درصد از خدمات ارائه شده به همکاران فرهنگی و 37 درصد از خدمات به سایر کارمندان دولت و سایر میهمانان ارائه شد.

نیکفر گفت: 12نفر از پرسنل آموزش و پرورش جهرم در ستاد اسکان، پذیرش مسافران را به عهده داشتند و بعلاوه 30 نفر از سرایداران میزبان این عزیزان بودند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم، بعلاوه 30 نفر از مدیران خدوم ما را در اجرای این طرح کمک نموده اند که زحمات شبانه روزی و ایثار آن ها قابل تقدیر است.

نیکفر گفت: آموزش و پرورش در طرح اسکان نوروزی با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت مقرون به صرفه بر تسهیل و تسریع ارائه خدمات، به منظور رضایت خاطر میهمانان نوروزی تاکید داشت، برای فرهنگیان از 30 مدرسه پایگاه پذیرش در قالب 210 کلاس درس در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان جهرم استفاده شده است.

اسکان فرهنگیان در شهرستان جهرم که از 26 اسفند ماه سال گذشته شروع شد و تا 13 فروردین ماه 1401 ادامه یافت.

فارس کلوب فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اسکان 4 هزار نفر از فرهنگیان در شهرستان جهرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان 4 هزار نفر از فرهنگیان در شهرستان جهرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید