برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به صورت مجازی

به گزارش فارس کلوب، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از برگزاری امتحانات این واحد دانشگاهی به صورت مجازی اطلاع داد.

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به صورت مجازی

زهرا حیدران در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری فارس کلوب در دولت آباد اظهار کرد: با توجه به تجربه پیروز دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد در برگزاری کلاس های برخط، امتحانات مجازی به وسیله سامانه آموزش مجازی واحد برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: به منظور تسهیل و کاهش نگرانی دانشجویان در ایام بیماری کووید ـ 19 تدابیر لازم در هیئت رئیسه اتخاذ کلیپ های آموزشی در سامانه آموزش مجازی بارگذاری شد تا رفع نماینده ابهامات دانشجویان در این زمینه باشد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد توضیح داد: همچنین یک آزمون نمونه نیز قرار داده شده تا دانشجویان با انجام این آزمون با فرایند انجام امتحان آشنایی کامل پیدا نمایند.

حیدران یادآور شد: به منظور افزایش امنیت سؤالات از استادان چند برابر معمول سؤال دریافت شده و این سؤوالات به صورت تصادفی توسط سیستم برای دانشجویان نمایش داده می گردد.

دانشجویان فاقد اینترنت و رایانه چه نمایند؟

وی شرح داد: برای افزایش خدمت رسانی دو شماره تلفن همراه به عنوان پشتیبان سامانه به دانشجویان ارائه شده تا در صورت احتیاج بتوانند با تماس با این شماره ها مشکل خود را رفع نمایند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد شرح داد: امیدواریم با کوشش های مستمر همکاران و تمهیدات انجام گرفته امتحانات مجازی به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

حیدران اضافه نمود: در صورتی که دانشجو به رایانه، تبلت، موبایل هوشمند و اینترنت دسترسی نداشته باشد، می تواند با هماهنگی قبلی با شماره های پشتیبان اعلام شده به دانشگاه مراجعه و در محیط امن و با رعایت پروتکل های بهداشتی با استفاده از اینترنت دانشگاه در آزمون مجازی خود شرکت کند.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید