معاون وزیر اقتصاد از منطقه آزاد ارس بازدید کرد

به گزارش فارس کلوب و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و یاری های مالی و فنی کشور بعد از ظهر امروز سه شنبه در بازدید از سایت های صنعتی منطقه آزاد ارس بر لزوم حمایت دولت از صنایع و تولیدات داخلی تاکید نمود.

معاون وزیر اقتصاد از منطقه آزاد ارس بازدید کرد

محمد خزاعی در جریان بازدید از صنایع فعال ارس ضمن آشنایی با سرمایه گذاری ها صورت گرفته، از نزدیک در جریان و فعالیت های مالی این منطقه آزاد نهاده شد.

وی در بازدید از گروه صنعتی آمیکو به عنوان یکی از بزگترین تولیدکنندگان صنایع خودروهای سنگین و نیمه سنگین کشور در ارس، بر لزوم شناسایی چالش ها و برطرف فوری مسائل تاکید نمود.

گفتگوی رودرو با سرمایه گذاران و فعالان مالی حاضر در سایت های صنعتی ارس یکی دیگر از برنامه های معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و یاری های مالی و فنی کشور در ارس بود.

ارس، بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران در شمال غرب ایران واقع بوده و فعالیت های تولیدی و صنعتی متعدد در حوزه های صنایع سنگین، نیمه سنگین، پاک و همچنین صنایع دیگر از جمله کشاورزی، گردشگری و سایر فعالیت های مالی از جمله صادرات، تجارت و بازرگانی در آن رونق دارد.

این مطنقه آزاد در 135 کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی نهاده شده و در امتداد رودخانه ارس با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان همسایه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معاون وزیر اقتصاد از منطقه آزاد ارس بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر اقتصاد از منطقه آزاد ارس بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید