نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

به گزارش فارس کلوب، نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه (Transrussia)، یکی از بزرگترین و جامع ترین رویدادها در زمینه صنعت حمل و نقل است که از 12 تا 14 آوریل 2022 مصادف با 23 تا 25 فروردین 1401 در شهر مسکو برگزار می گردد. شرکت های بین المللی و روسی در حوزه حمل و نقل ریلی، جاده ای، دریایی و هوایی، حمل و نقل کالا، توسعه دهندگان و تامین کنندگان فناوری های لجستکی در این رویداد بزرگ گرد هم می آیند. این نمایشگاه تحت حمایت وزارت حمل و نقل روسیه، کمیته دومای حمل و نقل و سازمان نظارت بر حمل و نقل برگزار می گردد.

نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

حضور در نمایشگاه حمل و نقل لجستیک روسیه فرصت جذابی برای آشنایی با فعالان حوزه حمل و نقل است. اگر می خواهید از این نمایشگاه بازدید کنید، برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر، این مطلب فارس کلوب را از دست ندهید.

درباره نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

بیش از 20 سال از برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستکی روسیه در شهر مسکو می گذرد. نمایشگاه بزرگ حمل و نقل و لجستیک روسیه فرصتی مناسب برای یافتن شرکای کاری بین المللی، مطالعه و تحقیق در بازار لجستیکی و مقایسه خدمات و ابزارها است. در این نمایشگاه بستری گسترده برای نمایندگان بازار حمل و نقل و تدارکات است تا فرآیندهای حمل و نقل را با توسعه ابزارها بهبود دهند و سودآوری بیشتری برای تاجران و تامین نمایندگان رقم بخورد.

این رویداد که بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی خدمات و فناوری های لجستکی است، در پاویون 1 مرکز همایش های شهر مسکو کروکوس، برگزار می گردد. به نظر می آید که در این دوره از نمایشگاه حدود 13هزار بازدید نماینده از روسیه و 51 کشور حضور یابند و بیش از 250 تامین نماینده با خرید بلیط هواپیما مسکو در این رویداد سالانه شرکت نمایند.

کنفرانس ها و برنامه های نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

رویداد بزرگ حمل و نقل و لجستیک روسیه در سه روز با 6 کنفرانس صنعتی و 170 سخنران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه مفیدترین و به روز ترین اطلاعات برای حل مسائل و توسعه صنعت حمل و نقل در قالب12 بخش موضوعی ارائه می شوند:

  • خدمات لجستیک و حمل و نقل
  • شرکت های حمل و نقل هوایی
  • حمل و نقل جاده ای
  • اپراتورهای حمل و نقل ریلی و باربری
  • اپراتورهای حمل و نقل دریایی
  • خدمات حمل و نقل کالا در بنادر
  • بالابرهای بزرگ و سنگین
  • خدمات اقتصادی، ترخیص کالا از گمرگ، پشتیبانی و ایمنی
  • راهکار های فناوری اطلاعات
  • تجهیزات و قطعات
  • آنالیز پروژه Sklad Tech
  • برنامه های کسب و کار

چرا باید از نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک (Transrussia) بازدید کرد؟

با بازدید از این نمایشگاه 3 روزه می توانید با بیش از 280 تامین نماینده خدمات حمل و نقل و لجستیک از 22 کشور به صورت حضوری دیدار داشته باشید. در حالی که در روزهای عادی کاری، چندین ماه زمان می برد با شرکت های بزرگ ارتباط برقرار کنید و نتیجه رضایت بخشی را بدست بیاورید.

از طرفی نمایندگان شرکت های تولیدی و تجاری می توانند برای بهبود در تحویل هر محموله تجاری با شرکت های حمل و نقل و صاحبان ناوگان ها، کانتینرها، واگن ها، کشتی ها، هواپیماها، پایانه ها، انبارها و زیرساخت های بندری ارتباط مستقیم برقرار نمایند.

این نمایشگاه برترین فرصت برای انتخاب، مقایسه و خرید تجهیزات و پیدا کردن شرکای نو در حوزه اتوماسیون انبار است. بعلاوه می توان زنجیره ارتباطی گسترده ای برای بهبود شرایط حمل و نقل و لجستیک در سطح بین المللی ایجاد کرد.

با حضور در این نمایشگاه می توان از راه حل های مدرن فناوری و اطلاعات برای بهبود مدیریت فرایندهای حمل و نقل و لجستیک استفاده کرد. در واقع امکان همکاری های سودآور با شرکت های بزرگ و بین المللی در این صنعت وجود دارد.

زمان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

12 تا 14 آوریل2022 برابر با 23 تا 25 فرودین 1401 | از ساعت 10:00 تا 18:00

مکان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

آدرس: روسیه، مسکو، نمایشگاه کروکوس اکسپو، پاویون 1

چگونه به نمایشگاه حمل و نقل روسیه برویم؟

برای دسترسی راحت به محل برگزاری این رویداد می توانید از حمل و نقل عمومی یا ماشین شخصی بهره ببرید:

  • برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مترو Myakinini را سوار و در Arbatsko-Pokrovskaya پیاده شوید و به سمت ورودی غرفه های نمایشگاه بروید.
  • با ماشین باید از MKAD عبور کنید و پس از 66 کیلومتر وارد بلوار Volokolamskoye Shosse شوید.

مکان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه روی گوگل مپ

نظرتان در خصوص نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه چیست؟

باتوجه به اطلاعاتی که در زمینه برگزاری این نمایشگاه برایتان ارائه دادیم، راضی می شویم در صورت حضور در این نمایشگاه برایمان بگویید که با چه فرصت ها و تجربیاتی روبه رو شده اید و آیا این اطلاعات این مقاله برایتان مفید بوده است یا خیر؟

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی

به "نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید