مد و زیبایی

7 کاربرد پودر بچه در خانه داری که شما را شگفت زده خواهد کرد

اگر در خانه پودر بچه دارید می توانید برای حل بسیاری از مسائل در خانه از آن استفاده کنید.

18 مرداد 1402

ریزش مو در زنان بالای 40 سال

اگرچه ریزش مو بیشتر در افراد مسن مشاهده می گردد، اما این امر می تواند حتی به علت کمبودهای تغذیه ای، استرس و یا استفاده از محصولا مو که حاوی مواد شیمیایی ناملایم هستند رخ دهد. در این مقاله اطلاعاتی در خصوص علل ریزش مو

28 مهر 1400

عرضه اولیه کیمیا تک بخریم یا نخریم؟

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت بورس، فردا چهارشنبه 17 شهریور، 225 میلیون سهم (معادل 15 درصد) از سهام شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با نماد کیمیا تک در بورس عرضه خواهد شد.

18 شهریور 1400

آنالیز تاکر 48؛ یک تنه در مقابل سه تفنگدار

تاکر 48 یا همان تاکر تورپیدو مدل 1948؛ اتومبیل مرد خلاقی به نام پرستون تامس تاکر بود که در 1903 میلادی به دنیا آمد و این شاهکار را آفرید.

28 آبان 1399

راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن

اولین چیزی که در هنگام انتخاب و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خصوصا خرید اسپری خوشبوکننده بدن مورد توجه قرار می گیرد رایحه آن است. در این رابطه ضروری است بدانید که افراد دارای انواع مختلفی از تعادل pH یا اسیدیته پوست هستند و به همین دلیل، تاثیر نهایی یک...

5 آبان 1399

معرفی منطقه زیبای اولَسبِلَنگاه روستایی ییلاقی از توابع ماسال

اولسبلنگاه (اولسبلانگاه) روستایی ییلاقی از توابع ماسال درغرب گیلان است. این روستا از ییلاقات میان کوهیست. بیشتر ساکنین این ییلاق از اهالی ماسال اند که برای گذراندن فصل گرما به آنجا نقل مکان می نمایند.

29 مهر 1399

کاغذ دیواری داماسک چرا معروف است؟

یکی از پرطرفدارترین نوع کاغذ دیواری که از گذشته تا به امروز در دکوراسیون داخلی ساختمان کاربرد داشته، کاغذ دیواری داماسک یا داماس می باشد. کاغذ دیواری داماسک دارای طرح و رنگ متنوعی ست و برای پوشش دیوارهای اتاق پذیرایی و دیوار پشت میز تلویزیون بسیار مناسب...

23 مهر 1399

چگونه ترک های پوستی را درمان کنیم؟

یک متخصص پوست، مو و زیبایی درباره روش های از بین بردن ترک های پوستی توضیحاتی ارائه کرد.

11 مهر 1399

وونگ کار وای سریال شکوفه های شانگهای را می سازد

وونگ کار وای کارگردان و فیلم نامه نویس صاحب سبک هنگ کنگی قصد دارد با سریال شکوفه های شانگهای نخستین فعالیت تلویزیونی خود را تجربه کند.

4 مهر 1399

انواع عکس و مدل سنگ آنتیک آشپزخانه مدرن و شیک

ابتدا پیش از اینکه به مبحث مدل سنگ آنتیک آشپزخانه وارد شویم شاید بهتر باشد اندکی در خصوص سنگ آنتیک توضیحاتی را ارائه بدهیم تا برای افرادی که با آن آشنایی کامل ندارند اطلاعات مفیدی در این زمینه فراهم نموده باشیم.در حقیقت سنگ آنتیک از قرار دادن قطعات شکسته...

1 مرداد 1399

کورکومین ماده ای شگفت انگیز برای افزایش مقاومت بدن

این روزها غنی سازی خوارکی های مختلف به یکی از روندهای اصلی تولیدات شرکت ها تبدیل شده است که دست بر قضا گزینه انتخابی بسیاری از افراد نیز هست.

5 خرداد 1399

تبدیل عکس های عادی به شاهکارهای نقاشی با هوش مصنوعی

گوگل تغییراتی را در یکی از اپلیکیشن های خود ایجاد کرده که امکان تبدیل عکس های عادی را به شاهکارهای نقاشی با استفاده از هوش مصنوعی به وجود می آورد.

3 خرداد 1399

گل جهانبخش سومین گل برتر فصل جاری لیگ فوتبال انگلیس

کارشناسان فوتبال لیگ برتر انگلیس برترین گل های فصل جاری این لیگ را انتخاب کردند.

17 اردیبهشت 1399

پل ورسک ؛ پل پیروزی

پل ورسک افتخارآفرین است. این را وقتی درک می کنید که زیر پل ایستاده باشید و حرکت قطار را رویش تماشا کنید.

3 فروردین 1399